آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید کرد: یک مکتبی داریم که کتاب و حرف تنها در آن نیست، بلکه با فعل و عمل خود درس می دهند، و این مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است که باید همه تلاش کنند به تأسی از آن بزرگواران، نه با قول و حرف، که با عمل به وظایف، به دیگران درس دهند.

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: باید همه تلاش کنند به تأسی از اهل بیت (ع)، نه با قول و حرف، که با عمل به وظایف به دیگران درس دهند.

مرجع تقلید شیعیان در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه سابق شهرستان آمل اظهار داشت: انسان تا مادامی که در مسئولیت و مدیریتی هست و کار دست اوست، باید تلاش کند آبرومندانه زندگی کند، نه بیراهه برود و نه راه کسی را ببندد.

آیت الله العظمی جوادی آملی بیان داشت: ما دو مدرسه و مکتب داریم، یکی همین مکتب و درسی است که می خوانیم و یاد می گیریم که این در حوزه و دانشگاه و کار طلبه ها و دانشجو است، اما یک مکتبی هم داریم که کتاب و حرف تنها در آن نیست، بلکه با فعل و عمل خود درس می دهند، و این مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است که باید همه تلاش کنند به تأسی از آن بزرگواران، نه با قول و حرف، که با عمل به وظایف، به دیگران درس دهند.

 

جوادی آملی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.