سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه بابیان اینکه امنیت کامل در خلیج فارس برقرار است، افزود: دشمنان به دنبال بازار خود هستند و تلاش می‌کنند به بهانه‌ای حضور خود را توجیه کنند.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:خلیج فارس در امنیت کامل قرار دارد و ما می‌توانیم امنیت این آبراه بین المللی را با مردم منطقه و کشورهای همسایه خلیج فارس تامین کنیم.

سردار علیرضا تنگسیری شامگاه جمعه ۱۵ مهر در آئین سی و پنجمین سالگرد شهدای خلیج فارس بابیان اینکه یاد شهدا باید به‌عنوان یک الگو برای جامعه زنده  بماند اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس با دست خالی، اما با اعتقاد به اهل بیت (ع) و توکل به خدا با رهبری‌های امام راحل توانستند از استکبار جهانی زهر چشم بگیرند و قدرت جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

وی تصریح کرد: دشمن همزمان با هفته دفاع مقدس و در زمانی که رئیس جمهور در صحن سازمان ملل با اقتدار تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی را بالا می‌گیرد، تلاش می‌کند در خصوص حادثه‌ای که دستگاه قضا در حال بررسی موضوع است، با سوء استفاده از شرایط دست به توطئه بزند.  

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است باید ملت ایران بصیرت داشته باشند و بدانند خون شهدای این آب و خاک خشک نشده است.

تنگسیری یادآور شد: از ۶ سیلی که جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس در خلیج فارس به استکبار جهانی زده‌اند، چهار سیلی از سوی جوانان بوشهری بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های جنگ تحمیلی به ۶۱ کشتی ایران، سکوهای نفتی  نوروز، سروش  و مناطق نفتی بهرگان و خارگ حمله کردند، خاطر نشان کرد: ما برای تامین امنیت  و حفظ منافع کشور در خلیج فارس با دست خالی مقابله به مثل کردیم وگرنه ما آغازگر جنگ نبودیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه  گفت: در اوج این دشمنی‌ها ساکنان مناطق نفت خیز و کارکنان پرتلاش شرکت نفتی هم ایستادگی کردند تا صادرات نفت قطع نشود.

تنگسیری با بیان اینکه اکنون امروز جوانان ایرانی توانسته‌اند پیشرفته‌ترین شناورها و تجهیزات نظامی را تولید کند، افزود: این درحالی است که در زمان طاغوت این امکان وجود نداشت و ما به کشورهای دیگر وابسته بودیم.

وی عنوان کرد: آمادگی و توان تجهیزاتی نیروی دریایی سپاه قابل مقایسه با ۳۵ سال گذشته نیست و این نشان می‌دهد اگر روی پای خود بایستیم حتی اگر در تحریم باشیم هم می‌توانیم پیشرفت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز و در سایه تلاش سپاهیان پرتلاش سپاه به نقطه‌ای رسیده است که مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است.

به گفته تنگسیری، تا پایان سال شناور دوم شهید سلیمانی هم ساخته می‌شود و این ناو پدیده‌ای نظامی است.

وی گفت: امروز خلیج فارس در امنیت کامل قرار دارد و ما می‌توانیم امنیت این آبراه بین المللی را با مردم منطقه و کشورهای همسایه خلیج فارس تامین کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بابیان اینکه امنیت کامل در خلیج فارس برقرار است، افزود: دشمنان به دنبال بازار خود هستند و تلاش می‌کنند به بهانه‌ای حضور خود را توجیه کنند.

تنگسیری اظهار کرد: شهید مهدوی و همرزمانش امروز الگوی مبارزه و مقاومت و ایستادگی نسل جوان در برابر دشمنان و بدخواهان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.