شبکه خبری سی بی اس نیوز گزارش داد که رئیسی در گفتگو با این شبکه خبری اعلام کرد که دیداری با جو بایدن اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش جماران؛ سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور ایران در آستانه شرکت در هفتادو هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در گفتگو با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد دیداری با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.

سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور ایران قرار است برای شرکت در هفتاد و هفتمین اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کند.

شبکه خبری سی بی اس نیوز گزارش داد که رئیسی در گفتگو با این شبکه خبری اعلام کرد که دیداری با جو بایدن اتفاق نخواهد افتاد.

بر اساس این گزارش، رئیسی در پاسخ به سوالی  درباره احتمال دیدار رو در رو با بایدن در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: فکر نمی کنم چنین دیداری اتفاق بیفتد. نه ملاقات و نه مذاکره را مفید نمی بینم.

رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه تفاوتی میان دولت ترامپ و دولت بایدن وجود دارد؟ گفت: حکومت جدید در آمریکا ادعا می کند که با دولت ترامپ متفاوت است، اما ما در عمل هیچ تغییری ندیده ایم.

پیش از این نیز، رئیس جمهور ایران در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره قطر با بیان اینکه گرفتن تصمیم نهایی برای دستیابی به توافق هسته‌ای برعهده آمریکا است، تاکید کرد: مصمم به دفاع قاطعانه از حقوق ایران و مردم آن هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.