آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: خبرگزاری های رسمی کشور مغرب اعلام کردند که در مرکز ارتباطات اسرائیل که به منزله سفارت اسرائیل است به تمام کارمندان زن سفارت که همه مغربی هستند توسط صهیونیست‌ها تجاوز شده و شخص رئیس این مرکز دیویدغوفرین در این افتضاح جنسی مجرم اول است و لذا اسرائیل فوراً او را از مغرب فراخواند. مغرب حتی حاضر به محکوم کردن این افتضاح نیست این حادثه ذره‌ای از خیانت های بزرگ اسرائیل در هر کشوری است که در آنجا حضور دارد.

به گزارش جماران؛ آیت الله عاملی، امام جمعه اردبیل، گفت: این هفته در کشور مغرب عربی اتفاقی افتاد که برای تمام کشورها و دولت هایی که با اسرائیل عادی سازی کرده یا درصد عادی‌سازی هستند بسیار عبرت انگیز است.

امام جمعه اردبیل گفت: خبرگزاری های رسمی کشور مغرب اعلام کردند که در مرکز ارتباطات اسرائیل که به منزله سفارت اسرائیل است به تمام کارمندان زن سفارت که همه مغربی هستند توسط صهیونیست‌ها تجاوز شده و شخص رئیس این مرکز دیویدغوفرین در این افتضاح جنسی مجرم اول است و لذا اسرائیل فوراً او را از مغرب فراخواند. 

آیت الله عاملی گفت: فعالان اجتماعی مغرب خواستار بستن فوری دفتر ارتباطات اسرائیل که در نظر آنها لانه جاسوسی و بی عفتی است شده اند. 

امام جمعه اردبیل گفت: قرار است روز شنبه ملت مغرب در برابر پارلمان این کشور علیه جاسوسی و سوء استفاده جنسی صهیونیست ها تظاهرات بکنند شعار آنها این است " از ننگ و عار عادی سازی تا ننگ و عار سوء استفاده جنسی" آنها می‌گویند به کرامت ملی ما اهانت شده و طبق قانون کشور صهیونیست ها باید مجازات شوند اما دولت مغرب که از طرفداران دو آتشه عادی سازی با اسرائیل است. 

وی افزود: حتی حاضر به محکوم کردن این افتضاح نیست این حادثه ذره‌ای از خیانت های بزرگ اسرائیل در هر کشوری است که در آنجا حضور دارد.

امام جمعه اردبیل گفت: بنابراین تمام ملت های مسلمان که اسرائیل در کشور آنها سفیر دارد مواظب ناموس خودشان باشند اگر غفلت کنند اسرائیل در کمین است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.