سردار اشتری فرمانده فراجا عنوان داشت: مردم پای اصول و ارزش‌های انقلاب هستند و این راه را باید به پیروی از شهدا ادامه دهیم و مطمئناً موفقیت ما در این راه است همانطور که جوانان و نخبگان گام‌های بزرگی برداشتند و امروز قدرت دفاعی ما بازدارنده است و در اوج تحریم‌ها توانستیم در علم و صنعت و پزشکی پیشرفت کنیم و دشمن نمی‌خواهد که ما به داشته‌هایمان توجه داشته باشیم که این پیشرفت‌ها به برکت شهدا است.

به گزارش جماران؛ مراسم بزرگداشت ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور در میدان شهدا مقابل شهرداری منطقه ۱۲ با سخنرانی سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور برگزار شد.

سردار حسین اشتری عصر چهارشنبه در چهل و چهارمین سالگرد یوم الله هفدهم شهریور ماه که در میدان شهدای تهران و با همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد اظهار داشت: امروز به یاد شهدای ۱۷ شهریور گرد هم آمده ایم، شهدایی که جز مظلوم ترین شهدای ما هستند.

وی گفت: این شهدا در زمانی که حکومت ستم شاهی به ظاهر در قدرت بود و مردم به فرمان امام راحل قیام کردند و در میدان ژاله قدیم و ۱۷ شهریور و شهدای کنونی با یک حرکت مسالمت گرد هم آمدند و اعتراضشان را به حکومت اعلام کردند اما آنان مردم را به رگبار بستند.

 

سردار اشتری (2)

 

اشتری با اشاره به اینکه مردم به فرمان اما راحل لبیک گفتند و برای حمایت از دین و مکتب به شهادت رسیدند افزود: این شهدا در مظلومیت شهید شدند و اثری که این شهدا داشتند در راستای عاشورای حسینی بود، همانطور که امام حسین درخت تنومند دین و اسلام را زنده نگه داشته و هنوز راهپیمایی جهانی در طریق حسین انجام می‌شود.

فرمانده فراجا عنوان داشت: شروع انقلاب و سرنگونی طاغوت از زمان شهادت شهدای ۱۷ شهریور بود و باید قدردان این شهدا باشیم، همانطور امام فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» لذا باید در این مقطع حساس کنونی که استکبار و ایادی دیگر برای منحرف کردن انقلاب متحد شده اند باید به یاد شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم و نگذاریم به انحراف برسیم و مردم انقلابی این مسیر نورانی را ادامه خواهند داد.

 

سردار اشتری (3)

 

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب توطئه‌هایی انجام شد و ناامنی‌هایی در مرزها به وقوع پیوست که به در همین راستا تعداد زیادی از افراد شهید شدند و جنگ را بر ما تحمیل نمودند و اما ما پیروز شدیم.

اشتری با اشاره به فته ۷۸ و فتنه ۸۸ بیان داشت: اخیراً سران فتنه شهدای ما را زیر سوال بردند و این افراد در نظر مردم منفورتر از قبل شده اند و اگر کسانی بر این افراد ترحمی داشتند متوجه شدند که نباید به این افراد رحم داشت، دیدیم که مردم با بصیرت و انقلابی توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی کردند و ۴۴ سال این انقلاب مسیرش را ادامه داده و امروز هم اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید از مقام معظم رهبری تبعیت کنیم، همان طور که شهدای ۱۷ شهریور لبیک گفتند.

 

سردار اشتری (4)

 

فرمانده فراجا عنوان داشت: مردم پای اصول و ارزش‌های انقلاب هستند و این راه را باید به پیروی از شهدا ادامه دهیم و مطمئناً موفقیت ما در این راه است همانطور که جوانان و نخبگان گام‌های بزرگی برداشتند و امروز قدرت دفاعی ما بازدارنده است و در اوج تحریم‌ها توانستیم در علم و صنعت و پزشکی پیشرفت کنیم و دشمن نمی‌خواهد که ما به داشته‌هایمان توجه داشته باشیم که این پیشرفت‌ها به برکت شهدا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.