دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به تماس تلفنی نخست وزیر این رژیم با رئیس جمهور فرانسه، اعلام کرد که یائیر لاپید این نکته را برای ماکرون روشن کرد که اسرائیل با بازگشت به این توافق مخالف بوده و نسبت به آن متعهد نخواهد بود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- در تماس تلفنی با رئیس‌جمهوری فرانسه، گفت که این رژیم به توافق احتمالی برای احیای برجام متعهد نخواهد بود.

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- در تماس تلفنی با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه، گفت که این رژیم به توافق احتمالی برای احیای برجام متعهد نخواهد بود.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به این تماس تلفنی اعلام کرد که یائیر لاپید این نکته را برای ماکرون روشن کرد که اسرائیل با بازگشت به این توافق مخالف بوده و نسبت به آن متعهد نخواهد بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرد که اسرائیل برای ممانعت از دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

وی در تشریح علت مخالفت رژیم صهیونیستی با توافق احتمالی، تأکید کرد که توافق برای احیای برجام قابلیت نظامی ایران را تقویت کرده و امکان گسترش فعالیت‌های منطقه‌ای ایران را تسهیل می‌کند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.