غلامعلی رجایی در واکنش به ادعای برخی رسانه های اصولگرا گفت: بنده زمانی که این خبر را شنیدم به حال رسانه‌های اصولگرا که به جای بیان واقعیت و مشکلات مردم، تلاش می‌کنند به دیگران افترا بزنند تأسف خوردم. من این موضوع را تکذیب می‌کنم و عنوان می‌کنم هیچ نقش و دخالتی در نوشتن بیانیه اخیر مهندس موسوی نداشته‌ام. این متن بیانیه نبوده و بلکه مقدمه‌ای بوده بر هفده اطلاعیه مهندس موسوی که بنده نیز از طریق رسانه‌ها از آن مطلع شده‌ام.

به گزارش جماران؛ آرمان ملی نوشت: غلامعلی رجایی، فعال سیاسی در گفت‌وگویی نقش خود را در نوشتن نامه اخیر میرحسین موسوی تکذیب کرد.

یکی از سایت‌های خبری به تازگی خبری را منتشر کرده که در آن عنوان شده فردی با عنوان«غ- ر» متن بیانیه اخیر مهندس موسوی را از اردشیر امیرارجمند گرفته و پس از اخذ امضا از مهندس موسوی آن را منتشر کرده است.

برخی از رسانه‌های نزدیک به این سایت نوشته‌اند که براساس تحقیقات و بررسی‌هایی که خبرنگار ما انجام داده مشخص شده که فرد نامبرده غلامعلی رجایی است.

رجایی در این زمینه می‌گوید: بنده زمانی که این خبر را شنیدم به حال رسانه‌های اصولگرا که به جای بیان واقعیت و مشکلات مردم، تلاش می‌کنند به دیگران افترا بزنند تأسف خوردم. من این موضوع را تکذیب می‌کنم و عنوان می‌کنم هیچ نقش و دخالتی در نوشتن بیانیه اخیر مهندس موسوی نداشته‌ام. این متن بیانیه نبوده و بلکه مقدمه‌ای بوده بر هفده اطلاعیه مهندس موسوی که بنده نیز از طریق رسانه‌ها از آن مطلع شده‌ام. نکته دیگر اینکه بنده تاکنون هیچ دیداری با اردشیر امیر ارجمند نداشته و هیچ ارتباطی با وی درشبکه‌های اجتماعی نداشته و ندارم.

وی همچنین در باره رابطه‌اش با میرحسین موسوی گفته است: رابطه بنده با مهندس موسوی به شکلی نیست که بیانیه‌های ایشان را بنویسم. آقای مهندس تاکنون دوبار از حصر با بنده تماس گرفته‌اند و بنده نیز همواره از نزدیکان و بستگان جویای احوال ایشان بوده‌ام. به همین دلیل نه بیانیه‌ای در کار بوده، نه واسطه‌ای و نه کسی از مهندس موسوی امضا گرفته است.

این کنشگر سیاسی در نقد عملکرد اصولگرایان می‌افزاید: به نظر می‌رسد اصولگرایان به مرحله‌ای از استیصال رسیده‌اند که خواسته‌اند از این موضوع به سود خود بهره برداری سیاسی کنند. اصولگرایان به هر حال به برخی اصول پایبند هستند و به همین دلیل من به کسانی که چنین دروغ‌هایی را در رسانه‌ها منتشر می‌کنند می‌گویم همواره در کارهای خود خدا را در نظر بگیرند و از زدن تهمت و افترا به دیگران خودداری کنند. بنده از نظر قانونی موضوع را پیگیری خواهم کرد و از کسانی که مسبب انتشار این اکاذیب بوده‌اند شکایت خواهم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.