روزنامه اعتماد نوشت: آقای وزیر بهداشت! وجدانتان آنقدر آسوده است که بجای کاهش تعداد قربانیان کرونا بدنبال این هستید که واکسن را کدام دولت وارد کرده؟

به گزارش جماران؛ روزنامه اعتماد خطاب به وزیر بهداشت نوشت:

 فعلا بحث بر سر این نیست که کی واکسن سفارش داد، کی خرید، کی وارد کرد، کی پولش را پرداخت، کی تزریق کرد. هر چند که شما و دولت‌تان قبلا می‌گفتید همه ١۵٠ میلیون واکسن وارداتی کار شماست و حالا پذیرفته‌اید ٢۶ میلیونش را دولت قبل سفارش داده.

الان حدود یک‌سال است که شما وزیرید و خودتان می‌گویید حدود ١۶٠ میلیون دز واکسن تزریق کرده‌اید. فکر نمی‌کنید روزی ٨٠-٧٠ قربانی کرونا آن هم با این همه تزریق واکسن، عدد بسیار وحشتناکی است؟

 طبق آمارهای خودتان هنوز ١۴میلیون ایرانی هیچ واکسنی تزریق نکرده‌اند و قاعدتا همین‌ها ناقلان کرونا هستند و علاوه بر اینکه خود را به خطر می‌اندازند سلامت دیگران را هم تهدید می‌کنند. تا حالا از خودتان پرسیده‌اید برای مقابله با ١۴ میلیون ناقل سیار کرونا چه کرده‌اید؟

خدا را شکر که شما که از مخالفان سرسخت واردات واکسن بودید، به تزریق آنها افتخار می‌کنید اما آیا نمی‌خواهید یا نمی‌توانید برای آن ١۴ میلیون نفر فکری بکنید؟ آیا در برابر مردمی که دهها نفرشان روزانه دارند قربانی می‌شوند، احساس مسوولیت نمی‌کنید؟ وجدان‌تان آسوده است؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.