روزنامه کیهان با انتقاد از صداوسیما نوشت: امیدواریم مدیران جدیدی که اخیرا برای شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما تعیین و مشغول به کار شده‌اند با حرکتی انقلابی این فضا را تغییر دهند. هر چند که در ماه‌های آینده این اتفاق خواهد افتاد، چراکه رئیس جدید رسانه ملی در صحبت‌هایش با مردم بر همین موضوعات تاکید داشت و هویت محوری صداوسیما را در زمینه‌های اعتقادی، اسلامی، ارزشی، تاریخی و... جزء ماموریت‌های کلیدی این سازمان دانست.

به گزارش جماران؛ روزنامه کیهان درباره صداوسیما نوشت: حذف برنامه‌های غیر منطقی و بدور از ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین کنارگذاشتن برنامه‌هایی که زندگی تجملاتی و اشرافی را تبلیغ می‌کند می‌تواند به نزدیک شدن این سازمان به اهدافش کمک کند.

بسیاری از فیلم‌ها، مسابقه‌ها، سریال‌ها، برنامه‌های گفتگو محور خانوادگی و اجتماعی که هنوز هم از برخی از شبکه‌های تلویزیونی سیما پخش می‌شود متاسفانه نه تنها رنگ و بوی انقلابی ندارند بلکه ضدارزش‌های انقلابی هم هستند.

امیدواریم مدیران جدیدی که اخیرا برای شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما تعیین و مشغول به کار شده‌اند با حرکتی انقلابی این فضا را تغییر دهند. هر چند که در ماه‌های آینده این اتفاق خواهد افتاد، چراکه رئیس جدید رسانه ملی در صحبت‌هایش با مردم بر همین موضوعات تاکید داشت و هویت محوری صداوسیما را در زمینه‌های اعتقادی، اسلامی، ارزشی، تاریخی و... جزء ماموریت‌های کلیدی این سازمان دانست؛ و نیز عدالت‌گستری را مبنای فعالیت‌های مهم رسانه ملی تلقی کرد.

نفوذ و ورود برخی از مدیران بی‌تعهد و به‌ویژه سلبریتی‌هایی تحت عنوان مجری، گوینده و برنامه‌ساز به صداوسیما که هیچ قیدوبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی نداشتند، مشکلات فراوانی را برای این سازمان مردمی ایجاد کرد و در واقع رسانه ملی از این آسیب‌های فراوان رنج‌های بسیاری برده است که بایستی در دوره جدید مدیریت این سازمان به نحو احسن و انقلابی التیام یافته و جبران شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.