الجزیره، یائیر لاپید، نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی که امروز در جلسه کابینه این رژیم سخن می‌گفت، در بخشی از سخنرانی‌ خود با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران گفت: پاسخ بین‌المللی به تخطی‌ ایران از توافق‌ها و غنی‌سازی اورانیوم با سانتریفیوژهای پیشرفته باید قاطعانه باشد.

به گزارش جماران، به نقل از ایسنا، ق​نخست‌وزیر اسرائیل در سخنانی‌ در جلسه کابینه این رژیم با مطرح کردن اظهاراتی ضدایرانی، کشاندن پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت شد.

طبق گزارش الجزیره، یائیر لاپید، نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی که امروز در جلسه کابینه این رژیم سخن می‌گفت، در بخشی از سخنرانی‌ خود با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران گفت: پاسخ بین‌المللی به تخطی‌ ایران از توافق‌ها و غنی‌سازی اورانیوم با سانتریفیوژهای پیشرفته باید قاطعانه باشد.

لاپید نوشت: ما باید به شورای امنیت سازمان ملل بازگردیم و سازوکار تحریم‌ها علیه ایران[مکانیسم ماشه] را فعال کنیم. تحریم‌های اقتصادی باید علیه ایران اعمال شوند.

این شبکه با پرداختن به بخش دیگری از اظهارات ضدایرانی لاپید، به نقل از او آورده است: اسراییل حق آزادی اقدام سیاسی و نظامی در قبال برنامه هسته‌ای ایران را برای خود محفوظ می‌داند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.