حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آمریکا و اروپا اخیراً پیام داده اند که اگر ایران بنا دارد پرونده هسته‌ای خود را مختومه کند باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد در حالی که جمهوری اسلامی اصلاً رژیم صهیونیستی را به حساب نمی آورند و معتقدیم که باید نابود شود. جمهوری اسلامی به هیچ وجه درباره رفع تحریم‌ها به مذاکرات دل نبسته است بلکه ما به دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها هستیم که این امر هم محقق شده است.

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به قطعنامه ضدایرانی آژانس بین المللی اتمی گفت: قطعا این قطعنامه خروج ایران از NPT و به تعلیق درآوردن اجرای داوطلبانه این معاهده را سرعت می‌‌بخشد.

حجت الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز لابی صهیونیستی تلاش دارد تا در تمامی معادلاتی که به نفع جمهوری اسلامی است ورود کرده و آن را بر هم زند.

وی افزود: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها علیرغم اینکه ادعای استقلال می‌کنند اما هم اکنون در تور لابی صهیونیست‌ها قرار گرفته اند و در حقیقت برده آنها شده‌ و بله قربان گویی صهیونیست‌ها شده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: آمریکا و اروپا اخیراً پیام داده اند که اگر ایران بنا دارد پرونده هسته‌ای خود را مختومه کند باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد در حالی که جمهوری اسلامی اصلاً رژیم صهیونیستی را به حساب نمی آورند و معتقدیم که باید نابود شود.

جلالی گفت: تا زمانی که غده سرطانی به نام صهیونیست‌ها در جهان وجود دارد باید با افزایش قدرت و ایستادگی در برابر ظلم قدرتمان را افزایش دهیم و به از بین بردن رژیم صهیونیستی سرعت ببخشیم که به زودی این امر هم محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا اخباری درباره کشته شدن رئیس سازمان جاسوسی موساد در عراق منتشر شده و حتی رئیس اسبق موسی به صراحت گفته که اسرائیل درآستانه نابودی است که معنای این حرف‌ها آن است که برنامه محو رژیم صهیونیستی عملیاتی شده و این رژیم در لبه پرتگاه و فروپاشی قرار دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها سعی دارند قبل از نابود شدن به منافع جمهوری اسلامی ایران دست درازی کنند اما قطعا جوانان غیور کشورمان و حتی محور مقاومت در آمادگی کامل برای نابودی صهیونیست‌ها هستند.

وی گفت: قطعنامه اخیر شورای حکام علیه جمهوری اسلامی، تصمیم ایران را برای خروج و به تعلیق درآوردن اجرای داوطلبانه برخی اقدامات ذیل NPT سرعت می‌دهد.

جلالی افزود: آمریکا باید بفهمد اگر بخواهد عقلش را به دست صهیونیستها بدهند هیچ کدام از مشکلاتش حمله خواهد شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی به هیچ وجه درباره رفع تحریم‌ها به مذاکرات دل نبسته است بلکه ما به دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها هستیم که این امر هم محقق شده است البته رفع تحریم دست آمریکایی‌ها است که می توانند هم افزایی کنند ولی ما به آنها توجهی نداریم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: رفع تحریم‌ها نیاز اصلی آمریکایی هاست نه ما؛ آنها باید بدانند که با قطعنامه آبکی شورای حکام علیه جمهوری اسلامی هیچ کاری پیش نمی‌رود و ایران با قدرت بیشتر حق خود را بر اساس دانش و فناوری صلح آمیز هسته ای به دست می آورد.

وی در پایان افزود: رژیم صهیونیستی مشکل اساسی جهان اسلام است و باید قدرت کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران افزایش پیدا کند تا بتوانیم لابی صهیونیست‌ها را هم مثل رژیم صهیونیستی محو کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.