جواد اوجی وزیر نفت در پاسخ به این سوال که پیامکی که در رابطه با اصلاح قیمت‌ها برای برخی شهروندان ارسال شده برای شما هم آمده است، گفت: این را ندیدم اما بگویم در طرح دولت برای توزیع عادلانه یارانه‌ها هیچگونه بحث افزایش قیمت بنزین نیست. همانگونه که جناب آقای رئیسی اعلام کردند در بحث نان، دارو و بنزین هیچگونه تغییر قیمتی نخواهیم داشت.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، وزیر نفت گفت: خوشبختانه در سفر به آمریکای لاتین هم بازارهای خوبی را هم در بحث صادرات نفت و هم در بحث صدور خدمات فنی و مهندسی و همچنین استفاده از پالایشگاه‌های این کشورها پیدا کردیم و قطعا در بحث صادرات ما تحول خوبی صورت خواهد گرفت.

جواد اوجی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص دستاوردهای سفر خود به آمریکای لاتین گفت: در این سفر قراردادهای خوبی منعقد شد و ان‌شاالله مردم بهره آن را خواهند برد.

وزیر نفت همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به کاهش واردات نفت ایران از سوی چین و گرایش به سمت روسیه، برنامه‌ای برای افزایش فروش نفت دارید، گفت: ما خوشبختانه هیچگونه کاهشی نداشتیم و هر روز هم پیگیر هستیم و مشتری‌های جدیدی را پیدا می‌کنیم و ظرفیت‌های جدید و بازارهای جدید را پیدا می‌کنیم و همین سفر اخیر من به آمریکای لاتین، سفر خیلی خوبی بود و خوشبختانه در این سفر هم بازارهای خوبی را هم در بحث صادرات نفت و هم در بحث صدور خدمات فنی و مهندسی و همچنین استفاده از پالایشگاه‌های این کشورها پیدا کردیم و قطعا در بحث صادرات ما تحول خوبی صورت خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که پیامکی که در رابطه با اصلاح قیمت‌ها برای برخی شهروندان ارسال شده برای شما هم آمده است، گفت:  این را ندیدم اما بگویم در طرح دولت برای توزیع عادلانه یارانه‌ها هیچگونه بحث افزایش قیمت بنزین نیست. همانگونه که جناب آقای رئیسی اعلام کردند در بحث نان، دارو و بنزین هیچگونه تغییر قیمتی نخواهیم داشت.

وزیر نفت در پاسخ به این سوال که آیا اموالتان را در سامانه ثبت مدیران ثبت کرده‌اید، گفت: من از روز اول همه اموالم را ثبت کرده‌ام.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.