کاخ سفید اعلام کرد کاملا هریس معاون اول جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به بیماری کرونا مبتلا شده است.

به گزارش جماران؛ کاخ سفید از ابتلای معاون رئیس جمهوری آمریکا به ویروس کرونا خبر داده و تاکید کرد که وی خود را در محل اقامتش قرنطینه می کند.

شفقنا به نقل از وبسایت عرب زبان شبکه خبری «سی ان ان» آمریکا نوشت: کاخ سفید شامگاه امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که «کامالا هریس»، معاون رئیس جمهوری این کشور به نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) مبتلا شده جایی که نتیجه آزمایش گرفته شده از وی مثبت بوده است.

کاخ سفید در بیانیه خود ضمن اعلام این که هریس هیچ گونه عوارضی نداشته، تاکید کرد که وی خود را در منزل معاون رئیس جمهوری قرنطینه خواهد کرد و از همان جا نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

در ادامه بیانیه کاخ سفید همچنین خاطر نشان شده که به دلیل برنامه های سفر اخیر آنها، معاون رئیس جمهوری آمریکا دارای ارتباط نزدیکی با «جو بایدن»، رئیس جمهوری و «جیل بایدن»، بانوی اول این کشور نبوده است.

کاخ سفید در پایان نیز ضمن تاکید بر این که هریس دستورالعمل های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC) و توصیه های پزشکان خود را دنبال خواهد کرد، خاطر نشان ساخت که وی هنگامی که نتیجه آزمایشش منفی شود به این کاخ باز خواهد گشت.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.