در شلیک به خودروی حامل سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سپاه سیستان و بلوچستان، محافظ او یعنی محمود آبسالان به شهادت رسید و به سردار آسیبی نرسید. این حادثه در یک ایست بازرسی در زاهدان روی داد.

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: سردار سرتیپ پاسدار حسین الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سپاه زاهدان در صحت و سلامتی بسر می برد.

بر خلاف شایعاتی مبنی بر زخمی شدن سردار الماسی به گفته یک منبع در سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی در سلامت بسر می برد.

به گفته یک شاهد عینی سحرگاه امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی فرد یا افراد ناشناس به سمت ماشین سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی زاهدان، محمود آبسالان محافظ وی به شهادت رسید.

تیراندازی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی در مسیر تیپ ۱۱۰ به داخل شهر اتفاق افتاده است.

 

عوامل تیراندازی زاهدان دستگیر شدند

معاون امنیتی - انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عوامل تیراندازی به محل استقرار یک ایست بازرسی در زاهدان دستگیر شدند.

علیرضا مرحمتی اظهار داشت: این ایست بازرسی در ورودی شهر زاهدان قرار دارد که بامداد امروز مورد تیراندازی برخی از اشرار قرار گرفت.

وی افزود: در این حادثه محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان که در محل ایست بازرسی بوده به شهادت رسیده است. 

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عوامل این درگیری دستگیر شده اند که اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی در حال انجام است. 

 

محافظ فرمانده تیپ سلمان فارسی زاهدان

 

محافظ فرمانده تیپ سلمان فارسی زاهدان که به شهادت رسید

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.