علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: دشمنان نظام و اسلام اقدام به آغاز عملیات روانی و علم کردن موضوعی برای یکی از مسوولان کرده‌اند تا به عناوین مختلف وی را از عرصه کنار زده و بر شما مردم مسلط شوند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، امام جمعه مشهد گفت: جریان های مافیایی که برای سود خود گرانی را در کشور دامن می‌زنند و نسبت به مردم جنایت می‌کنند باید شناسایی شوند تا این معضل در کشور حل شود.

سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: برخی از این جریان های مافیایی در دستگاه های دولتی جریان و سرمنشاء دارند که باید به همت همه بخش ها و قوا شناسایی و با آنان برخورد شود.

وی با اشاره به این که گرانی روز افزون فشار فراوانی بر مردم وارد کرده است ادامه داد: در حالی که دولت سعی در کاهش تورم دارد چرا هنوز گرانی فراوان است؟ و معیشت مردم مورد هدف قرار گرفته است؟ باید بدانیم که علت این گرانی‌ها در داخل خود کشور ماست.

امام جمعه مشهد گفت: دشمنان نظام و اسلام اقدام به آغاز عملیات روانی و علم کردن موضوعی برای یکی از مسوولان کرده‌اند تا به عناوین مختلف وی را از عرصه کنار زده و بر شما مردم مسلط شوند.

علم الهدی علت عزاداری در این روزها را شناخت مظلومیت امیرالمومنین(ع) و چرایی آن دانست و ادامه داد: حکومت حضرت علی (ع) نسخه جامع حکومت در این نظام است و مسوولان نظام بدانند اگر می خواهند در این مملکت در کنار خون شهدا خدمت کنند نسخه حکومت، عدل علی (ع) است.

امام جمعه مشهد گفت: تنها رهبری نظام نیستند که باید به عدل امیرالمومنین(ع) اقتدا کنند بلکه همه مسوولان باید دارنده این ویژگی برای خدمت باشند و این عدل باید خود را در کارگردانی تمامی قوای کشور و نظام نشان دهد.

علم الهدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت به خاک و خون کشیده شدن شیعیان در مسجدی در مزار شریف افغانستان افزود: اهل بیت(ع) و شیعیان آنها همه مظلوم بوده‌اند.

وی با اشاره به مظلومیت امیرالمومنین علی (ع ) ادامه داد: این روزها حساس ترین ایام و روزها از نظر یادآوری مظلومیت مولای ما علی(ع) است و مظلومیت آن حضرت ناشی از جهل عمومی مردم، نادانی و ناآگاهی آنهاست.

امام جمعه مشهد گفت: وقتی جامعه بی بصیرت شود و شناخت مردم تنزل یابد دیگر ارزش یک انسان والا مورد توجه قرار نمی گیرد و زمینه همه ظلم ها، جورها و فسادها فراهم می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
13 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.