سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله تحولات فلسطین و افزایش عملیات جهادی در داخل اراضی اشغالی ۱۹۴۸ پرداختند.

به گزارش جماران؛ دبیرکل حزب الله لبنان صبح امروز در بیروت از زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و هیئت همراه وی استقبال کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز ضمن دیدار با یکدیگر، آخرین تحولات فلسطین را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادند.

دو طرف در این دیدار به بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله تحولات فلسطین و افزایش عملیات جهادی در داخل اراضی اشغالی ۱۹۴۸ پرداختند.

حزب‌الله امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای عملیات استشهادی «بنی براک» را تبریک گفت و اعلام کرد: به مردم فلسطین و مجاهدان قهرمان آنها که ضربه محکمی به دشمن صهیونیست در قلب اراضی اشغالی وارد کردند، درود می فرستیم.

عملیات «بنی براک» ثابت کرد که در هیچ نقطه از خاک فلسطین جای امنی برای شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر وجود ندارد.

حزب‌الله لبنان تأکید کرد که عملیات مقاومت و موفقیت رزمندگان مقاومت در توسعه روش‌های مقابله و رویارویی موید این نکته است که جلسات و نشست‌های خائنانه مربوط به عادی سازی روابط نمی‌تواند امنیت دشمن را تأمین کند.

در پی تیراندازی در شهر «بنی براک» واقع در شرق تل آویو ۵ تن کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌ها، «ضیاء حمارشه» آزاده فلسطینی اهل روستای «یعبد» واقع در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری عامل حمله شهر بنی براک بوده که در پی این حمله به شهادت رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.