منصوری، استاندار تهران گفت: در سال ۱۴۰۰ استان تهران به لحاظ شاخص امنیتی جزو امن ترین شهرها در کشور و منطقه بود.

به گزارش جماران؛ استاندار تهران گفت: در سال ۱۴۰۰ استان تهران به لحاظ شاخص های امنیتی جزو امن ترین شهرها در کشور و منطقه بود.

محسن منصوری، استاندار تهران در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ که صبح امروز با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور و سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ برگزار شد، گفت: وقتی امنیت منطقه را تحلیل می کنید در جای جای منطقه نا امنی هایی را در کشورهای همسایه شاهد هستیم و اتفاقاتی در این کشورها می افتد که به هیچ وجه در کشورمان نمی بینیم و در امنیت کامل به سر می بریم.

وی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ استان تهران به لحاظ شاخص امنیتی جزو امن ترین شهرها در کشور و منطقه بود و این محقق نمی شود مگر با تلاش دستگاه انتظامی کشور.

وی ادامه داد: این روزها که روزهای آرامش و سفر مردم است، نیروی انتظامی در حال آماده باش هستند و با اقدامات خود امنیت را برقرار می‌کنند. 

استاندار تهران با اشاره به امنیت تهران گفت: وجود این امنیت به علت ‌ رهنمودهای فرمانده کل قوا است.

وی افزود: مولفه دوم امنیت، حضور مردم در این صحنه است؛ مردم خود را در برقراری و حفظ امنیت مسئول می دانند.

منصوری گفت: هر هفته شاهد شهادت نیروهای انتظامی هستیم که برای برقراری امنیت در حال جانفشانی برای کشور هستند.

وی افزود: تجهیزات خیلی از نیروهای انتظامی و نظامی کشورهای مختلف از تجهیزات نیروهای ما بهتر و بیشتر هستند اما آن‌چه که نیروهای ما را با نیروی  نظامی کشورهای دیگر متمایز می کند، عمل مومنانه است.

استاندار تهران اظهار کرد: نیروی انتظامی فراتر از امکانات و ظرفیت های خود عمل می کند، این نیز به دلیل نگاه ایمانی پلیس به اقداماتش است.

وی افزود: مردم به نیروی انتظامی اعتماد کامل دارند و این سرمایه اجتماعی را برای کشور ایجاد کرده که در پی آن امنیت را برای مردم به همراه داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی محسن منصوری
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.