کتائب حزب الله با اشاره به بمباران مواضع رژیم صهیونیستی در اربیل نوشت: این عملیات در واکنش به بمباران فضای داخل ایران درهفته های گذشته توسط رژیم صهیونیستی از خاک عراق با هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای در واکنش به حمله موشکی اخیر علیه مقرهای موساد در اربیل عراق از مرحله جدید و نوع متفاوت درگیری در عراق خبر داد و بر ضرورت پایان بخشی به حضور پایگاه های نظامی و مقرهای اطلاعاتی اشغالگران تاکید کرد.

کتائب حزب الله عراق در این بیانیه آورده است: عملیات بمباران پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی در اربیل توسط نیروهای ایرانی که در آن تعدادی از افسران اسرائیلی موساد کشته و زخمی شدند، روندی است که مرحله ای از درگیری از نوع متفاوت را در سرزمین عراق پیش بینی می کند.

کتائب حزب الله افزود: این عملیات در واکنش به بمباران فضای داخل ایران درهفته های گذشته توسط رژیم صهیونیستی از خاک عراق با هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

این گروه مقاومت عراقی تصریح کرد: بر این اساس؛ ما مجدداً بر ضرورت اخراج پایگاه‌های نظامی و مقرهای اطلاعاتی خارجی از کشورمان تاکید می‌کنیم، تا از بار بیشتر درگیری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در خاک مان کاسته شود.

در این بیانیه کتائب خطاب به برخی طرف ها آمده است:  به کسانی که صدایشان بالا رفت و بر حاکمیت گریه کردند و بمباران پایگاه های صهیونیستی را محکوم کردند، می گوییم: وقتی اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی نیروها و انبارهای اسلحه عراق را بمباران می کردند، این صداها کجا بودند؟! مثل الان نشنیدیم که آنها را محکوم کنند، پس آیا تبدیل به دو جبهه شده ایم؛ که یکی از اسلام و مقدسات و کشور دفاع می کند و دیگری از آمریکایی ها و صهیونیست ها و حاکمان خونریز خلیج [فارس]؟! (مَا لَکُمْ کَیْفَ تَحْکُمُونَ)

دو پایگاه سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) رژیم صهیونیستی در اربیل عراق بامداد یکشنبه هدف راکت و موشک قرار گرفت.

به دنبال این عملیات موشکی و راکتی گسترده، آژیر خطر کنسولگری آمریکا در اربیل کردستان عراق به صدا درآمد و تمامی پایگاه‌های نظامیان آمریکا در عراق به حالت آماده باش کامل درآمدند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس شب گذشته «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» قرار گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

در این بیانیه آمده است: به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

برخی از منابع غیر رسمی روز یکشنبه اعلام کرده‌اند که در این حمله موشکی برخی از ماموران جاسوس رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.