سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که لایحه رتبه‌بندی معلمان برای رفع برخی ابهامات و اشکالات به مجلس برگشته و این شورا با اهداف این لایحه موافق است.

به گزارش جماران؛ هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: با بررسی‌هایی که در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان در جلسات شورای نگهبان صورت گرفت، این شورا با اهداف مصوبه موافق است و کلیت آن با توجه به اینکه ماهیت مصوبه لایحه است، مورد پذیرش این شوراست اما در برخی موارد نسبت به لایحه دولت و مواردی نیز با توجه به تغییراتی که در مجلس نسبت به لایحه صورت گرفته است، اشکالات و ابهاماتی برای شورای نگهبان وجود دارد لذا برای رفع این ابهامات و اشکالات به مجلس برگشت داده شد.

وی افزود: واقعیت این است اگر این ابهامات و ایرادات به صورت دقیق و شفاف برطرف شود، در عمل با مصوبه‌ای کارآمد و قابل اجرا روبرو خواهیم بود که رضایت این قشر فرهیخته، دلسوز و زحمتکش را در پی خواهد داشت لذا باید دولت و مجلس نسبت به این موارد نیز جلساتی برگزار و توافق کنند.

 

امیدواریم به زودی ابهامات و اشکالات باقیمانده بررسی و توافقات لازم با دولت حاصل گردد

 

طحان نظیف گفت: از حداکثر زمان خود استفاده و پیگیری‌های متعددی در جهت رفع ابهامات برای اجرای بهتر این لایحه انجام دادیم که امیدواریم به زودی در مجلس، ابهامات و اشکالات باقیمانده بررسی و توافقات لازم با دولت حاصل گردد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.