کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: یاد و خاطره این دانشجویان عزیز را که از دانشگاه‌های معتبر تهران، امیرکبیر و صنعتی شریف را گرامی می‌داریم. خانواده‌های این عزیزان بسیار نجیب، اصیل و بدهکار شهدا و انقلاب دشمن را مأیوس کردند. این خانواده‌های داغ‌دیده عزیز، داغ مضاعفی در کنار داغ شهید سلیمانی دیدند. ان شاءالله عزیزان هواپیمای اوکراینی با شهید سلیمانی و سید الشهدا(ع) محشور شوند.

به گزارش جماران؛ امام جمعه موقت تهران یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای اوکراینی را گرامی داشت و گفت: خانواده‌های این عزیزان بسیار نجیب، اصیل و بدهکار شهدا و انقلاب بودند و دشمن را مأیوس کردند. از دست رفتن این عزیزان، داغ مضاعفی در کنار داغ شهید سلیمانی بود.

حجت الاسلام کاظم صدیقی در نماز جمعه ضمن گرامی‌داشت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی اظهار کرد: خداوند حضرت فاطمه(س) را ملاک و شاخصی برای جدا کردن صف حق و باطل معرفی کرده است.  رضایت او مظهر رضای خداوند و غضب او، مظهر غضب خداوند است. یک مقام راضی به رضایت خداوند هستند. مثل امام حسین(ع) که فرمود من به قضای تو راضی هستم. مردم ایران هم همیشه در دفاع مقدس، در مواجهه با گروهک‌ها و در فتنه‌ها اهل صبر و رضا بوده و هستند.

حضرت زهرا (س)، پاسدار حکومت توحید تحت عنوان امامت و ولایت

امام جمعه موقت تهران حضرت زهرا(س) را به عنوان «پاسدار حکومت توحید تحت عنوان امامت و ولایت» معرفی کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) یک تنه به میدان آمد و از نظر جسمی آسیب دید و در بستر افتاد اما پیروز میدان ایشان بود و نفاق‌ها را افشا کرد و چهره نورانی امامت و ولایت را چنان بیمه کرد که پرچم غدیر امروز در بستر انقلاب اسلامی ایران با فرماندهی نائب امام زمان(عج) برافراشته است. بذر آن، با خون حضرت زهرا (س) آبیاری شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار کرد: امام خمینی‌ (ره) پرچم حضرت زهرا(س) را برافراشت و امام دیگر ما امروز آن راه را ادامه داد و پرچم‌دار همان پرچمی است که حضرت زهرا برای آن جان داد. فاطمه زهرا (س) در جهاد و درگیری با مهاجمان به حرم امامت نمونه بود. این اتفاق در شهادت سردار سلیمانی که امروز نامش بیش از زمان زنده بودنش جاودانه است، برای حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در مورد سردار شهید سلیمانی گفت: او مشکل مرگ را حل کرده بود. او آزاده، مرد خدا و مرد عرش بود. شهادت سلیمانی مثل شهادت حضرت زهرا(س) و امام حسین (ع) نقطه عطف است. دو سال بعد از شهادت شهید سلیمانی، همه علاقه‌مندان به این شهید مجلس برپا کردند.

امام جمعه موقت تهران از برگزاری ۴۰۰ جلسه یادبود برای شهید سلیمانی و ابوالمهدی مهندس خبر داد و گفت: بیش از ۱۱۰ جلسه باشکوه در ایران برای شهید سلیمانی برگزار شد. بیش از هزار مسجد محله‌محور به یاد شهید سلیمانی، مکتب ایشان را مرور کردند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی ضمن بیان شخصیت آیت الله مصباح در مورد سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: یاد و خاطره این دانشجویان عزیز را که از دانشگاه‌های معتبر تهران، امیرکبیر و صنعتی شریف را گرامی می‌داریم. خانواده‌های این عزیزان بسیار نجیب، اصیل و بدهکار شهدا و انقلاب دشمن را مأیوس کردند. این خانواده‌های داغ‌دیده عزیز، داغ مضاعفی در کنار داغ شهید سلیمانی دیدند. ان شاءالله عزیزان هواپیمای اوکراینی با شهید سلیمانی و سید الشهدا(ع) محشور شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.