سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه، گفت: این رزمایش یک هشدار جدی، واقعی و میدانی به تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی است که مراقب اشتباهاتشان باشند.

به گزارش جماران؛ سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی گفت: اگر دست از پا خطا کنید دست هایتان را قطع می کنیم

سردار سلامی گفت: فاصله بین عملیات واقعی و رزمایش میدانی تنها تغییر زوایای پرتاب موشک ها است.

فرمانده کل سپاه گفت: این رزمایش یک هشدار جدی، واقعی و میدانی به تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی است که مراقب اشتباهاتشان باشند.

 

 

شلیک همزمان ۱۶ فروند موشک بالستیک در مرحله نهایی رزمایش سپاه

در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه، ۱۶ فروند موشک بالستیک در کلاس‌های مختلف به طور همزمان شلیک و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

 در این مرحله از رزمایش موشک‌های عماد ،قدر ،سجیل ،زلزال دزفول و ذوالفقار مواضع حساس شبیه سازی شده دشمن را با دقت ۱۰۰ درصدی مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند

 همزمان با شلیک موشکها، ۱۰ فروند پهپاد هجومی نیروی هوافضای سپاه بطور همزمان از مبدا حرکت و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

 

سردار حاجی‌زاده: با مانورپذیر کردن موشک‌های بالستیک صدها میلیون دلار هزینه دشمنان را بی‌ارزش کردیم

سردار حاجی‌زاده از اجرای عملیات مشترک موشکی و پهپادی در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص)۱۷ خبر داد و گفت : حمله همه‌جانبه به هدف و مانورپذیر کردن موشک‌های بالستیک از ویژگی‌های برجسته مرحله نهایی این رزمایش به شمار می‌رود.

سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص)۱۷ سپاه در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات مشترک موشکی و پهپادی در این بخش از رزمایش خبر داد و گفت: به‌حمدالله شاهد بودیم که هم شلیک‌ها دقیق بود و هم موشک‌ها و پهپادها به‌طور دقیق روی نقاط پیش‌بینی‌شده فرود آمدند.

وی حمله همه‌جانبه و ۳۶۰درجه به هدف و مانورپذیری موشک‌های بالستیک را از برجستگی‌های این بخشی از رزمایش توصیف و تصریح کرد : جهت دادن به موشک‌های بالستیک و این‌که از جهات مختلف حرکت کرده و قدرت مانور داشته باشند پدیده و قابلیتی است که به همت متخصصان توانمند ایران اسلامی حاصل شده‌است و کار دشمن را بسیار سخت می‌کند و با این اقدام صدها میلیارد دلار هزینه‌های دشمنان ما دیگر ارزشی ندارد به دلیل این‌که دیگر نمی‌توانند درست پیش‌بینی کنند که این موشک‌ها از چه جهتی و درچه نقطه‌ای می‌آیند.

 سردار حاجی‌زاده پرتاب پهپادهای رزمی به‌صورت چند فروندی از سکوی پرتاب را از دیگر وجوه برجسته این رزمایش برشمرد و گفت: با این اقدام حجم آتش‌های ما افزایش‌یافته و در آن واحد تعداد زیادی هواپیمای بدون سرنشین هجومی به سمت هدف می‌روند و تقریباً تمام سامانه‌های پدافندی را اگر هم بتوانند رهگیری کنند به‌صورت اشباع درمی‌آورد و ترکیب این قابلیت‌ها با توانمندی‌های موشکی به امنیت کشور کمک کرده و دهان دشمنانی را که هر روز علیه ایران حرف می‌زنند را می‌دوزد

حجم ویدیو: 4.41M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.