آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان با بیان ویژگی‌های بارز شهید مدرس، او را فردی شجاع، با اخلاص، ساده‌زیست، ضداستکبار و دارای استقلال شخصیت توصیف کرد و اظهار داشت: شهید مدرس که شخصیتی تاریخ ساز بود، باید برای مجلس الگو باشد و نمایندگان مجلس باید از ویژگی های شخصیتی این الگو استفاده ببرند.

به گزارش جماران؛ دبیر شورای نگهبان گفت: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس باید با الگوگیری از شهید مدرس به عنوان یک شخصیت بزرگ و تاریخ ساز، به کارهای ضروری و رفع مشکلات اولویت‌دار مردم بپردازند.

آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز (چهارشنبه) در نطق پیش از دستور جلسه شورای نگهبان، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس، گفت: روز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی را گرامی می‌داریم و حقیقتاً روز خوبی به عنوان روز مجلس انتخاب شده است.

وی افزود: امیدوارم که شهید مدرس بیش از قبل الگوی مجلس و تمام نهادهای کشور باشد چرا که این شهید، ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که فقط الگوی یک نهاد و جمع نیست بلکه این ویژگی‌ها می‌تواند الگوی خوبی برای تمام نهادها و شخصیت‌ها باشد.

دبیر شورای نگهبان با بیان ویژگی‌های بارز شهید مدرس، او را فردی شجاع، با اخلاص، ساده‌زیست، ضداستکبار و دارای استقلال شخصیت توصیف کرد و اظهار داشت: شهید مدرس که شخصیتی تاریخ ساز بود، باید برای مجلس الگو باشد و نمایندگان مجلس باید از ویژگی های شخصیتی این الگو استفاده ببرند.

آیت الله جنتی اضافه کرد: مردم باید شخصیت و ویژگی‌های شهید مدرس را بشناسند، حتی بهتر است که شهید مدرس در حوزه، دانشگاه و حتی مدارس بیشتر معرفی شود تا آحاد جوانان با این شخصیت بزرگ بیشتر آشنا شوند.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس باید با الگوگیری از شهید مدرس به عنوان یک شخصیت بزرگ و تاریخ ساز، به کارهای ضروری و رفع مشکلات اولویت‌دار مردم بپردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.