در روزهای گذشته، رسانه‌های بیگانه با انتشار تصویری از یک نامه که ادعا می‌شد مربوط به شورای اجرایی حزب‌الله است، اینطور عنوان کردند که زینب، دختر شهید سلیمانی، مبلغ ۲ میلیون دلار برای کمک به ازدواج دختران لبنانی اختصاص داده است!

به گزارش جماران؛ حزب‌الله لبنان در تکذیبه ای نوشت: تولیدکنندگان نامه جعلی کمک خانم زینب سلیمانی به حزب‌الله، کم تجربه هستند!

در روزهای گذشته، رسانه‌های بیگانه با انتشار تصویری از یک نامه که ادعا می‌شد مربوط به شورای اجرایی حزب‌الله است، اینطور عنوان کردند که زینب، دختر شهید سلیمانی، مبلغ ۲ میلیون دلار برای کمک به ازدواج دختران لبنانی اختصاص داده است و از این طرح به عنوان «هدیه خانم زینب قاسم سلیمانی» یاد کردند.

واحد رسانه‌ای حزب‌الله لبنان در واکنش به این خبرسازی رسانه‌های بیگانه، اعلام کرده که انتشار اینگونه نامه‌ها، اخباری بی‌اساس از سوی اتاق‌هایی است که هدف آنها انتقام از حزب‌الله است.

واحد رسانه‌ای حزب‌الله، با جعلی خواندن نامه منتشره، اعلام می‌کند که تولیدکنندگان این نامه آنقدر کم تجربه بوده‌اند که بین عبارت «حرکه المقاومة الاسلامیه» که حزب‌الله هیچ‌وقت از آن استفاده نکرده و «المقاومه الاسلامیه فی لبنان» هیچ تمایزی قائل نشده‌اند!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1532052
  • منبع: سلیمانی نیوز
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.