رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در مجلس گفت: انتظار این است که افراد توانمند، کارآزموده و باتجربه بیایند در مصدر امور قرار بگیرند و از این دولت هم انتظار بیشتری وجود دارد؛ اصلا جریان انقلابی یعنی انتصابات دور از رابطه انجام شود.

به گزارش جماران؛ نماینده علی‌آباد کتول گفت: انتظار مردم این است که اقدامات در حوزه معیشت مردم و بحث مهار تورم و گرانی اثرگذار باشد که تاکنون این اتفاق رخ نداده و در این مدت لبنیات، مرغ، گوشت، مواد غذایی و فولاد درخصوص همه این‌ها شاهد گرانی هستیم.

رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون ارزیابی عملکرد دولت طی سه ماه اول، گفت: مردم یک اعتقاد خاصی به عملکرد آقای رئیسی در قوه قضاییه پیدا کردند و انتظار داشتند این عملکرد به عنوان دولت مردمی و انقلابی استمرار پیدا کند. اما اولا انتصابات با تعلل انجام می‌شود و ثانیا انتظار داریم شایسته‌سالاری مدنظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: انتظار دیگر مردم این است که اقدامات در حوزه معیشت مردم و بحث مهار تورم و گرانی اثرگذار باشد که تاکنون این اتفاق رخ نداده و در این مدت در خصوص لبنیات، مرغ، گوشت، مواد غذایی و فولاد شاهد گرانی هستیم و انتظار است که دولت یک اقدام عملی برای کنترل گرانی و مهار تورم داشته باشد.

نوروزی افزود: همچنین در بازار بورس هم بهبود ملموس نداشتیم و انتظار داریم که دولت کار و اقدام عملی انجام دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه پیرامون انتصابات فامیلی که در رده‌های مختلف دولت شنیده می‌شود، ابراز داشت: دیدگاه حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهید مظلوم بهشتی این است که تخصص و تعهد دو بال ضروری برای نظام ما است و این دولت و آن دولت ندارد، باید منویات حضرت آقا و حضرت امام مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود: انتظار این است که افراد توانمند، کارآزموده و باتجربه بیایند در مصدر امور قرار بگیرند و از این دولت هم انتظار بیشتری وجود دارد؛ اصلا جریان انقلابی یعنی انتصابات دور از رابطه انجام شود.

نوروزی درخصوص معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هنوز به مجلس نیامده و نماینده‌ها هنوز با ایشان آشنا نیستند. باید یک آشنایی نسبت به سوابق، روزمه کاری، برنامه‌ها و اهداف ایشان برای نمایندگان ایجاد شود تا بعد بتوانند اظهارنظر کنند؛ اما نکته ضروری و قابل توجه است که آموزش و پرورش سنگ بنای آینده نظام است و نمایندگان روی آن بسیار حساس هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.