نکته ای که به روشنی در انتصابات محسنی اژه ای قابل رویت است و بر این اساس، او علاوه بر اینکه روندی آرام را برای انتصاب چهره های موردنظر در سمت های مختلف در نظر گرفته، تا اینجا بیشتر به جابه جایی نیروها از یک جایگاه به جایگاهی دیگر اقدام کرده تا به کارگیری چهره های جدید و برکناری گزینه های قبلی.

به گزارش جماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: غلامحسین محسنی اژه ای از زمان انتصاب به عنوان رییس قوه قضاییه نشان داده که چندان اهل مدیریت اتوبوسی نیست. نکته ای که به روشنی در انتصابات او قابل رویت است و بر این اساس، او علاوه بر اینکه روندی آرام را برای انتصاب چهره های موردنظر در سمت های مختلف در نظر گرفته، تا اینجا بیشتر به جابه جایی نیروها از یک جایگاه به جایگاهی دیگر اقدام کرده تا به کارگیری چهره های جدید و برکناری گزینه های قبلی. محسنی اژه ای که تقریبا اغلب ارکان مدیریتی دوران ابراهیم رییسی را حفظ کرده، روز گذشته در حکمی ذبیح الله خداییان را به عنوان رییس جدید سازمان بازرسی کل کشور منصوب کرد تا به جای حسین درویشیان مشغول به کار شود. آن هم در حالی که خداییان تا پیش از این ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را برعهده داشت و چندی قبل با حکمی دیگر از سوی محسنی اژه ای به عنوان سخنگوی دستگاه قضایی نیز منصوب شده بود. جایگاهی که پس از انتصاب غلامحسین اسماعیلی به ریاست دفتر رییس جمهوری در دولت سیزدهم، برای مدتی خالی مانده بود. رییس قوه قضاییه روز گذشته همچنین احمدرضا پورخاقان شاهرضایی را به ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح منصوب کرد. این در حالی است که از اردیبهشت ماه ۹۵ تاکنون این جایگاه در اختیار شکرالله بهرامی بود.

همزمان با این انتصابات رییس قوه قضاییه، ۵ تحول مدیریتی نیز در سازمان زندان ها ازجمله سازمان های زیرمجموعه قوه قضاییه رقم خورد. بر این اساس با احکام محمدمهدی حاج محمدی، بهرام اکبرپورگنجه به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش، حمیدرضا سلیمانی فارسانی به عنوان مدیرکل برنامه ریزی، اشتغال و حرفه آموزی، مسعود دانی خوراسگانی به عنوان مدیرکل دفتر اقدامات حمایتی و مراقبت ها بعد از خروج، سعید شاکر به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری و ناصر سلیمانی نیز به عنوان مدیرکل دفتر بهداشت و درمان سازمان زندان ها منصوب شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.