سید ابراهیم رئیسی که به منظور بازدید و رفع مشکلات مناطق زلزله زده اندیکا به استان خوزستان سفر کرده بود دستور بازسازی فوری خرابی ها و جبران خسارات های وارده به مردم را داد.

به گزارش جماران؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز بدون اطلاع قبلی پس از ورود به فرودگاه اهواز بوسیله بالگرد به مناطق زلزله‌زده اندیکا و روستای سرشط رفت و از بخش‌های مختلف این شهرستان و اقدامات امدادی و کمک‌رسانی به مردم بازدید کرد.

 رئیسی همچنین در جمع مردم زلزله‌زده بخش «چلو» حضور یافت و در فضایی صمیمی پای سخنان و درد دل‌های این مردم نشست و از نزدیک در جریان خسارات وارده به آنان و نیازهایشان قرار گرفت.

مردم این منطقه نیز ضمن قدردانی و تشکر از حضور رئیس جمهور در مناطق زلزله‌زده از رئیسی درخواست کردند با توجه به در پیش بودن فصل زمستان، به وضعیت آنها رسیدگی فوری شود ‌و امکانات بیشتری برای منطقه فراهم شود.‌

رئیس جمهور در جمع مردم روستای زلزله زده سرشط تصریح کرد: با اینکه گزارشها را داشتم و از مسئولین استانی پیگیری می کردم اما شبها از نگرانی وضعیت مردم اینجا خواب راحت نداشتم.

رئیسی همچنین در این بازدید دستور داد که راههای منتهی به روستای سرشط هر چه سریعتر مجددا احداث، خسارات دام های تلف شده پرداخت و بیمارستان شهرستان اندیکا تکمیل و تجهیز شود.

در این سفر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را همراهی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.