حسن محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اخیرا در فضای مجازی یک فیلم مشمئز کننده منتشر شده، در این فیلم شاهد برخورد قهرآمیز با یک پیرمرد گلیم‌فروشی هستیم که در منطقه‌ای که هیچ‌گونه آسیبی به منابع طبیعی وارد نخواهد شد مشغول کار است، این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فیلمی که اخیرا در فضای مجازی با محتوای برخورد با یک پیرمرد گلیم فروش منتشر شده، گفت: گویا عده‌ای به دنبال نارضایتی تراشی هستند.

حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی به سفر استانی اخیر رئیس مجلس به استان گیلان اشاره کرد و گفت: آقای قالیباف حضور شما در گیلان نویدبخش بود، ولی مردم مطالباتی داشتند که متاسفانه برخی از آنها جزو برنامه‌های شما نبود. برای مثال موضوع معیشت و دستمزد عقب افتاده کارکنان سد شفارود که البته گفته شده بود انجام شود اما هنوز کاری شکل نگرفته است.

وی اضافه کرد: نه تنها در این خصوص اقدامی نشده بلکه در مقام پاسخ به اعتراض کارکنان، آنها را به اخراج تهدید می‌کنند. براساس اصول ۹۰ و ۸۴ قانون اساسی و ماده ۴۴ آیین‌نامه داخلی از شما می‌خواهیم که این موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری شود و اقدامات پیمانکار و کارفرما مورد بررسی قرار گیرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اخیرا در فضای مجازی یک فیلم مشمئز کننده منتشر شده، در این فیلم شاهد برخورد قهرآمیز با یک پیرمرد گلیم‌فروشی هستیم که در منطقه‌ای که هیچ‌گونه آسیبی به منابع طبیعی وارد نخواهد شد مشغول کار است، این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

گویا عده‌ای به دنبال نارضایتی تراشی هستند

 

وی اضافه کرد: برخی بی‌تدبیری‌ها باعث شده که نظام جمهوری اسلامی هزینه بدهد، گویا عده‌ای به دنبال نارضایتی تراشی هستند. این موضوع به کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع شود و قوه قضاییه موضوع را پیگیری کند.

در ادامه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات محمدیاری عنوان کرد: در سفری که به گیلان داشتم در آنجا هم اشاره کردم قرار شد وزیر نیرو و استاندار موضوع را پیگیری کنند تا دو ماه حقوق کارکنانی که شما اشاره کردید واریز شود، ولی متاسفانه مشکل آن قسمت با پیمانکار است که این موضوع در حال پیگیری و تعیین تکلیف است.

قالیباف گفت: همچنین از آقای شجاعی می‌خواهیم برخورد با کسب و کارهای جزء را پیگیری کند و گزارش را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.