علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تذکر داده که برخی اوقات مشاهده می‌کنیم که برادران و خواهران انقلابی برای پاسخ دادن به ادعای یک برادر یا خواهر ارزشی دیگر، دست به افشاگری می‌زنند و به گونه‌ای وارد میدان مناظره می‌شوند که نتیجه آن با رسوا شدن طرف مقابل همراه است.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین علم‌الهدی گفت: برخی افراد انقلابی برای پاسخ به ادعای یک فرد ارزشی دیگر، دست به افشاگری می‌زنند؛ این کار خودزنی است 

امام جمعه مشهد گفت: «تبیین منطقی در برابر هجمه فرهنگی دشمنان یک تکلیف قطعی است اما این پاسخگویی هم نباید آمیخته با افترا و توهین و تهمت به طرف مقابل باشد».

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تذکر داده که «برخی اوقات مشاهده می‌کنیم که برادران و خواهران انقلابی برای پاسخ دادن به ادعای یک برادر یا خواهر ارزشی دیگر، دست به افشاگری می‌زنند و به گونه‌ای وارد میدان مناظره می‌شوند که نتیجه آن با رسوا شدن طرف مقابل همراه است.

 

پاسخگویی‌ها باید منطبق بر رعایت اخلاق و منطق باشد

 

این دوستان باید بدانند که اقدام آنها دقیقاً به منزله خودزنی است و پاسخگویی‌ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باید اولاً منطبق بر رعایت اخلاق و منطق باشد و ثانیاً جهت‌گیری به سمت دشمنان خارجی نداشته باشد»./بنا بر گزارش فارس

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.