پیمان جبلی رییس جدید صداوسیما گفت:‌ رسانه ملی در این دوره صدای توده های مردم خواهد بود نه یک قشر خاص.

به گزارش جماران؛ رئیس جدید سازمان صداوسیما گفت: کمک به اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه این سازمان است و این دوره اولین دوره تغییر و تحول در سازمان پس از صدور بیانیه گام دوم است و شعار صدا و سیما در این دوره گام برداشتن برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

رئیس جدید سازمان صداوسیما در اولین اظهارنظر پس از انتصاب به ریاست رسانه ملی تاکید کرد: صداوسیما به عنوان مصداق واقعی رسانه مردمی، رسانه کسانی خواهد بود که صدایشان به جایی نمی‌رسد. 

او درباره جذب نخبگان جوان در حوزه های مختلف رسانه ای تاکید کرد: تمام ظرفیت های ملی باید مورد استفاده قرار بگیرد، به ویژه ظرفیت های نخبگان جوان در برنامه تحولی دوره جدید صدا و سیما نقش محوری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما به عنوان بزرگ‌ترین کنشگر اجتماعی در جامعه ایران همواره مطرح بوده است؛ تصریح کرد، اقتضای این جایگاه بسیار مهم کنشگری اجتماعی این است که صداوسیما گفتمان‌ساز و هم‌افزا باشد.

رییس جدید سازمان صدا و سیما درباره برنامه‌های آتی برای پوشش شبکه رادیو و تلویزیون در سراسر کشور نیز گفت، رسانه ملی امانت مردم و متعلق به آنها و منادی و مجری بازگشت به مردم است.

جبلی با تاکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی رسانه هستند، گفت: صدا و سیما باید مصداق واقعی رسانه مردمی باشد؛ رسانه صدای کسانی باشد که  صدایشان به جایی نمی رسد.

پیمان جبلی تاکید کرد، صدا و سیما باید  منعکس کننده مطالبات، خواسته ها و دغدغه های توده مردم باشد و نباید منعکس کننده نظرات و منویات یک طبقه خاص آن هم طبقه خاصی که جدای از مردم است، باشد.

جبلی درباره آرایش و پیوست رسانه‌ای صدا و سیما در کمک به اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز بیان کرد، این دوره اولین دوره تغییر و تحول در سازمان پس از صدور بیانیه گام دوم است و شعار  صدا و سیما در این دوره گام برداشتن برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

رییس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: تمدن نوین اسلامی یعنی ضمن ایجاد تولید محتوا و برنامه برای مخاطب ایرانی، مرزهای مخاطبین را فراتر از مخاطبین ایرانی تعریف کنیم.

وی همچنین درباره اقدامات بعدی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تقویت رسانه های برون مرزی گفت، نگاه بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک نگاه نمایشی نیست، ظرفیت ها و قابلیت های جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های جهانی است.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت شبکه های برون مرزی افزود، یکی از سرفصل‌های اصلی اقدامات سازمان صدا و سیما در دوره جدید تقویت شبکه‌های برون‌مرزی خواهد بود.

حجم ویدیو: 2.25M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.