مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اظهارات اخیر بهرام عین‌اللهی مبنی بر اینکه "جشن پیروزی در برابر‌ کرونا را دو هفته دیگر برگزار می‌‌کنیم"، اعلام کرد: وزیر بهداشت در بیان خود عنوان کرده است که به زودی جشن پیروزی مردم را که به ما برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون کمک کردند برگزار خواهیم کرد نه جشن پایان کرونا.

به گزارش جماران؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در واکنش به برخی برداشتهای نادرست درخصوص اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر پیروزی در برابر کرونا تا ۲ هفته دیگر توضیح داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درخصوص اظهارات منتشر شده به نقل از وزیر بهداشت  با مضمون «جشن پیروزی در برابر‌ کرونا را ۲ هفته دیگر برگزار می‌ کنیم»، اعلام کرد، وزیر بهداشت در بیان خود عنوان کرده است که به زودی جشن پیروزی مردم را که به ما برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون کمک کردند برگزار خواهیم کرد، نه جشن پایان کرونا. 

وی همچنین اظهار کرده است که بعد از گذراندن دو هفته آینده، به واکسیناسیون ۷۰ درصدی که برنامه اش را داشتیم، خواهیم رسید. انجام واکسیناسیون به معنای پایان پروتکل‌ ها نیست. رعایت فاصله گذاری و پروتکل ‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.