علی نظری سردبیر روزنامه مستقل گفت: ٢٠ میلیونی دوزی که در پایان شهریور آمده و ٣٠ میلیون دوزی که در آبان می آید، به گفته وزیر خارجه دولت روحانی، توسط دولت سابق خریداری شد.

به گزارش جماران؛ گزیده سخنان علی نظری سردبیر روزنامه مستقل در کلاب هاوس خبرآنلاین بدین شرح است:

*امروز در دانشکده مطالعات جهان بودم. با آقای دکتر ظریف یک ساعت و ٢٠ دقیقه گفتگو کردیم. بحث واکسیناسیون هم مطرح شد.

* آقای ظریف با صراحت گفت زمانی که در زمستان سال قبل مقام معظم رهبری فرمودند ورود واکسن های انگلیسی و آمریکایی ممنوع است، ما از طریق چین ٢٠ میلیون دوزی که تا پایان شهریور آمد را خریداری کردیم.

* ایشان سربسته گفت در قضیه واکسن بخش هایی از دولت هماهنگ نبودند. من متوجه شدم این حرف مربوط به آقای نمکی و تیمش است که دنباله روی آقای مخبر بودند و تعلل می کردند در واردات واکسن تا واکسن برکت برسد.

* آقای ظریف گفتند ٣٠ میلیون دوز واکسن سینوفارم در آبان ماه وارد می شود که تمام کارهایش را آنها انجام دادند واکسن کالایی نیست که دو هفته ای بشود وارد کرد.

* منهای ۴ میلیون دوزی که بیان شد، ٢٠ میلیونی دوزی که در پایان شهریور آمده و ٣٠ میلیون دوزی که در آبان می آید، به گفته وزیر خارجه دولت روحانی، توسط دولت سابق خریداری شد.

* واقعیت را باید مردم و رسانه ها بدانند درست است واکسن توسط دولت فعلی تزریق می شود ولی تمام مراحل خرید واکسنها در دولت قبل انجام شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
41 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.