قالیباف، رییس مجلس با اشاره به رای نیاوردن باغگلی گزینه رئیسی برای وزارت آموزش و پرورش: طبق قانون اساسی رییس جمهوری سه ماه فرصت دارد تا وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را معرفی کند.

به گزارش جماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی ابراز امیداوری کرد که پس از عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به حسین باغگلی، رییس جمهوری به زودی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند.

«محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و پس از رای نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت در سخنانی گفت: مجلس آمادگی دارد در اولین فرصت با اعلام رییس جمهوری محترم درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نسبت به بررسی صلاحیت آن اقدام کند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: طبق قانون اساسی رییس جمهوری سه ماه فرصت دارد تا وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را معرفی کند. ولی مطمئن هستم که رییس جمهوری با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز سال تحصیلی و موضوع شیوع کرونا، ان شا الله وزیر مربوطه را به زودی معرفی کنند.

وی در ادامه با تبریک به ورزایی که با رای قاطع نمایندگان به عنوان اعضای کابینه دولت سیزدهم انتخاب شدند، اظهار داشت: برای این رای قاطع مجلس به وزرای دولت سیزدهم که همزمان با هفته دولت شد، عرض تبریک و تهنیت دارم.

از ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم، فقط وزیر پیشنهادی آموزش و پرروش موفق به اخذ رای اعتماد نمایندگان مجلس نشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.