سعید نمکی خطاب به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نوشت: رسیدگی و مدیریت اردوگاه هائی که برای آوارگان از آن سوی مرز تدارک دیده می شود و همچنین مراقبت بیشتر از مرزهای گسترده استان جهت جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری مساعدت آن عزیزان بزرگوار را می طلبد.

به گزارش جماران؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بر مراقبت بیشتر از مرزهای گسترده استان جهت جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری و مساعدت و همکاری ارتش در این زمینه تاکید کرد.

متن نامه دکتر سعید نمکی خطاب به امیر سرلشکر موسوی بدین شرح است: پشتیبانی مستمر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ایام سخت مدیریت کرونا یکی از دلگرمی های امیدبخش اینجانب و همکارانم بوده است. حضور سبز و ایثارگرانه عزیزان ارتش در سیستان و بلوچستان در کنار همکاران ما نیز یکی از جلوه های زیبایی این همدلی و همیاری پرثمرست.

خوشبختانه با برنامه ریزی و نظارت مستمر اینجانب، تیم های تخصصی اعزامی و انتخاب نماینده تام الاختیار وزیر در استان وضعیت کاملاً تحت کنترل و تخت های خالی در حدکافی می باشد. لذا قرار شد قسمتی از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان که در حال تجهیز و افتتاح است، کاملاً تحت نظر و مدیریت بهداری اجا قرارگیرد و در صورت لزوم نیز برای برپائی بیمارستان های صحرائی در مناطقی که ضرورت دارد اقدام نمایند. رسیدگی و مدیریت اردوگاه هائی که برای آوارگان از آن سوی مرز تدارک دیده می شود و همچنین مراقبت بیشتر از مرزهای گسترده استان جهت جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری مساعدت آن عزیزان بزرگوار را می طلبد.

ضمن قدردانی از حضرتعالی و کلیه همکاران ارجمندتان و پاسداشت حضور صمیمی در کنار مردم شریف و نیازمند آن استان توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی و کلیه پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.