«عبدالله دوم» پادشاه‌ اردن هاشمی در پیام خود بر تقویت روابط بین دو کشور و دو ملت برادر ایران و اردن تأکید کرد و رئیس جمهور سوئیس نیز نوشت: «مطمئنم‌ روابط ایران و سوئیس در دوره ریاست جمهوری شما بیش از پیش تقویت می‌شود.»

اولین نشست خبری سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب. عکس: جماران، محمود عارفی

به گزارش جماران؛ ملک عبدالله پادشاه اردن با ارسال پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به‌ عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

«عبدالله دوم» پادشاه‌ اردن با ارسال پیامی به منتخب ملت، جلب اعتماد مردم ایران از جانب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را تبریک گفت.

وی در پیام خود بر تقویت روابط میان دو کشور و دو ملت برادر ایران و اردن تأکید کرد و افزود: از خداوند قادر متعال می‌خواهم که پیشرفت و شکوفایی را بیش از پیش برای ملت ایران محقق گرداند.

پادشاه اردن همچنین در این پیام از درگاه خداوند برای رئیس جمهوری منتخب، سلامتی و موفقیت در مسئولیت جدید مسألت کرد.

 

پیام تبریک رئیس جمهوری سوئیس به رئیسی و تاکید بر تقویت همکاری

رئیس جمهوری سوئیس با ارسال پیام تبریک پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران، بر تقویت همکاری های دو کشور تأکید کرد.

«گای پارملین» رئیس جمهوری سوئیس در پیامی به منتخب ملت، جلب اعتماد مردم ایران از جانب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.

وی در این پیام با آرزوی موفقیت برای رئیسی در مسئولیت جدید، نوشت: اطمینان دارم روابط خوب دوجانبه بین ایران و سوئیس در زمان ریاست جمهوری شما بیش از پیش تقویت خواهد شد.

رئیس جمهوری سوئیس همچنین تأکید کرد کشورش متعهد به تقویت گفت وگو و همکاری با ایران با هدف افزایش ثبات و رفاه منطقه بوده و آن را به نفع همه می‌داند.

پارملین خاطر نشان کرد که سوئیس از تلاش های ایران در جهت تقویت گفت وگو و همکاری های جهانی برای گسترش صلح و امنیت از ایران حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.