سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: تا کنون فقط انصراف یک نامزد ریاست جمهوری یعنی آقای محسن مهرعلیزاده به وزارت کشور واصل شده که مراتب آن در اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور، اعلام شده است.

به گزارش جماران؛ با انصراف محسن مهرعلیزاده، علیرضا زاکانی و سعید جلیلی؛ تنها ابراهیم رئیسی، عبدالناصر همتی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محسن رضایی در رقابت انتخابات 1400 باقی مانده اند.

البته وزارت کشور تا کنون تنها انصراف مهرعلیزاده را به طور رسمی تایید کرده است.

در همین رابطه، سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پی پرسش های مکرر خبرنگاران در خصوص خبر انصراف آقای علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد؛ تا این لحظه فقط انصراف یک نامزد ریاست جمهوری یعنی آقای محسن مهر علیزاده به وزارت کشور واصل شده که مراتب آن در اطلاعیه شماره 17 ستاد انتخابات کشور، اعلام شده است.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور افزود: بر اساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری، هریک از داوطلبان ریاست جمهوری در صورت تمایل به انصراف از داوطلبی باید شخصاً و یا از طریق نماینده تام الاختیار خود و به صورت کتبی انصراف خود را به وزارت کشوراعلام نمایند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به عدم وصول انصراف مکتوب از سوی آقای علیرضا زاکانی به وزارت کشور، از نظر وزارت کشور، ایشان منصرف شناخته نمی شود و کماکان نامزد انتخابات ریاست جمهوری برشمرده می شود و بالتبع، برنامه های تبلیغاتی وی از صدا و سیما پخش می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.