سعید محمد گفت: ‏فردی خودش در سپاه و پادگان بوده، برادرش سال ها ریاست همه دادگاه ها را بر عهده داشته، ‏اکنون بخاطر یک انتخابات دارند همه ساختارها را زیر سوال می برند.

به گزارش جماران؛ سعید محمد گفت: ‌فردی خودش در سپاه و پادگان بوده، برادرش سال ها ریاست همه دادگاه ها را بر عهده داشته، ‌اکنون بخاطر یک انتخابات دارند همه ساختارها را زیر سوال می برند.

سعید محمد⁩ داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در جمع فعالان ستاد های مردمی خود با بیان اینکه ‌یک ماه آینده، روزهای بسیار پرکاری را در پیش داریم، اظهار داشت: ‌باز قصد دو قطبی سازی و ترساندن مردم از جنگ و دلار و اقتدارگرایی و … را دارند ولی ‌عیبی ندارد چون ‌ما آمده ایم ⁧انتخابات سه قطبی⁩ بشود.

وی با تاکید بر اینکه ‌کلمه قشر خاکستری را قبول ندارم، مردم ایران همه سفید هستند، تصریح کرد: ‌خاکستری بخشی از خواص و مسئولان اند که این وضعیت را برای مردم درست کرده اند که منجر به گوشه نشینی ملت شده است.

نامزد انتخابات 1400 ضمن اشاره به اینکه ‌می گویند در شرایط حساس کنونی کشور به صلاح نیست جوان ها و چهره های جدید را وارد عرصه کنیم، اظهار داشت: ‌شما نگران میزهای خودتان هستید نه انقلاب و مردم.

محمد با بیان اینکه ‌اسم مدیریت جهادی را خراب کرده اند، اظهار داشت: مردم تا می شنوند فکرمی کنند باز قرار است عده ای بدون تدبیر و اندیشه کاری راخراب کنند، ١٠ برابر استاندارد هم هزینه روی دست بیت المال بگذارید.

وی با بیان اینکه ‌مدیریت جهادی اتفاقا یعنی فکر و تدبیر مضاعف توام عمل جهادی تصریح کرد: ‌برخی اشخاص که خود را اصولگرا می دانند این سو آنسو از لزوم کاهش مشارکت صحبت می کنند. ‌وقتی ولی جامعه سخن از مشارکت حداکثری می زند، شما بر چه مبنایی اظهار فضل های این گونه می کنید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: ‌برخی کارنامه و برنامه خوبی ندارند، دوره های قبلی هم رای نیاورده اند، ‌ولی می آیند که تخریب کنند در مناظره ها، ‌ما آماده ایم و دست مان پر است و از همه آنان همه مطالبه داریم زیرا هرجا بودیم وظایف مان رابه درستی انجام داده ایم، آنان باید پاسخگو باشند. 

محمد با اشاره به اینکه ‌به همان میزان که با اصلاح طلبان تند و افراطی مسئله داریم،

‌منتسبان به ولی فقیه که خلاف منویات رهبر انقلاب عمل می کنند را هم مضر می دانیم، گفت: ‌با بچه های جبهه انقلاب منازعه نداشته باشید هرچند  ‌در ماه های اخیر بدنه برخی از کاندیداها با ما خیلی نامهربانی کردند ولی ‌روز آخر ثبت نام ها شخصا به آقای سعید جلیلی زنگ زدم و گفتم نیاز است که به صحنه بیایید.

وی ادامه داد: ‌فردی خودش در سپاه و پادگان بوده، برادرش سال ها ریاست همه دادگاه ها را بر عهده داشته، ‌اکنون بخاطر یک انتخابات دارند همه ساختارها را زیر سوال می برند،  ‌باز انتخابات شد این جماعت آمدند، خدا به داد مردم برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.