افتخارى عضو شورای وحدت اصولگرایان درباره حضور سید ابراهیم رئیسى در انتخابات گفت: علائم و فشارهایی وجود دارد که شواهد را قوت می‌بخشد که احتمال حضور آقای رئیسی بسیار قوى است. ایشان حضور خود در انتخابات را نفى نکردندکه نشانه قابل توجهى از آمدن ایشان است.

به گزارش جماران؛ عضو شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه آقای رئیسی حضور خود در انتخابات را نفی نکرده است، تاکید کرد: علائم و فشارهایی که وجود دارد این شواهد را قوت می‌بخشد که احتمال حضور ایشان بسیار قوى است.

لاله افتخارى اظهار کرد: صداقت، کارآمدى و پاکدستى مهم‌ترین گفتمان مطلوب براى جامعه است. مردم به دنبال کسى هستند که کارآمد باشد، شعار ندهد، بتواند به حرفی که می‌زند عمل کند، با مردم صادق باشد و به نوعى بتواند گلیم جامعه را از آب بیرون بکشد. 

‎وی با طرح این پرسش‌ که آیا برنامه‌هایى که براى مسائل اساسى مردم و جامعه لحاظ شده قابل دستیابى است، گفت: مهم‌ترین استراتژى شوراى وحدت در ایجاد مشارکت گسترده مردم در انتخابات این است که تمام اقشار و اصناف حضور پیدا کنند. این که گروه‌هاى متفاوتى از مردم دیده شوند تاثیرگذار است و در واقع اهمیت زیادی دارد که جامعه هدف را متقاعد کند.

وی افزود: این امر، اطمینان‌سازى برای مردم است. مجری برنامه‌های توسعه باید نیاز کشور را از زبان مردم بداند. به گروه‌هاى مختلف جامعه بها بدهد. اینکه ساختارى که درست مى‌کند چقدر توانسته صداى خودش را حتى تا آخرین خیابان‌ها و کوچه‌هاى شهرستان‌ها برساند دارای اهمیت زیادی است. شوارى وحدت همواره تلاش در اثبات خود دارد

‎افتخارى در باره حضور سید ابراهیم رئیسى در انتخابات گفت: علائم و فشارهایی وجود دارد که شواهد را قوت می‌بخشد که احتمال حضور آقای رئیسی بسیار قوى است. ایشان حضور خود در انتخابات را نفى نکردندکه نشانه قابل توجهى از آمدن ایشان است.

 

لاله+افتخاری

 

‎عضو هیئت عالى شوراى وحدت با بیان اینکه اگر اختیارات ریاست جمهورى کفاف انجام مسئولیت‌هاى سنگین  را نمی‌دهد، پس این همه تلاش بیش از حد براى کاندید شدن براى چیست؟، تاکید کرد:‌ اختیارات هست و آنهایی که می‌گویند رئیس جمهور اختیار ندارد، برای این است که سرپوشی روى ناکار آمدى و عملکرد اشتباه خودشان بگذارند و این مسئله بیشتر به فرافکنى شبیه است. همانطور که رهبرى فرمودند، همه اختیارات در دست قوه مجریه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.