سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل گفت که مقام‌های آمریکا به اسرائیل اطلاع داده‌اند که در جریان روند مذاکرات غیرمستقیم با ایران به مشکلات برخورده‌اند ولی تل‌آویو به این قطعیت رسیده است که توافق میان دو طرف قطعی و قریب‌الوقوع خواهد بود.

به گزارش جماران؛ سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل، گفت که این رژیم «با تاسف» به این «قطعیت» رسیده است که بازگشت آمریکا به برجام و رفع بخش عمده‎‌ای از تحریم‌ها علیه ایران، امری قطعی است و توافق میان دو طرف طی هفته‌های آینده امضا خواهد شد.

ایلنا به نقل از یدیعوت آحارونوت نوشت: «گیلاد آرادان» سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل، گفت که این رژیم «با تاسف» به این «قطعیت» رسیده است که بازگشت آمریکا به برجام و رفع بخش عمده‎‌ای از تحریم‌ها علیه ایران، امری قطعی است و توافق میان دو طرف طی هفته‌های آینده امضا خواهد شد.

وی گفت که ارزیابی اسرائیل نشان می‌دهد که «توافق میان آمریکا و ایران در چند هفته آینده امضا خواهد شد».

ارادان افزود که مقام‌های آمریکا به اسرائیل اطلاع داده‌اند که در جریان روند مذاکرات غیرمستقیم با ایران به مشکلات برخورده‌اند ولی تل‌آویو به این قطعیت رسیده است که توافق میان دو طرف قطعی و قریب‌الوقوع خواهد بود.

به گفته وی، اختلاف‌نظرهای آمریکا و ایران در مذاکرات جاری غیر مستقیم طرفین در وین، مربوط به این است که کدام تحریم لغو شود، اما «مقام‌های ایران تشخیص داده‌اند که اراده کلی آمریکا برای بازگشت به برجام، شکل گرفته است».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.