محسن رضایی با بیان اینکه حضور در انتخابات، برایم مثل انجام تکلیف است، تاکید کرد: اگر نگرانی من برای محاصره اقتصادی و معیشت مردم پس از جنگ تحمیلی نبود، شاید هیچگاه کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شدم.

به گزارش جماران؛ محسن رضایی گفت: حضور در عرصه انتخابات، برای من بی شباهت به عرصه انجام تکلیف دینی و میهنی نیست. حرکت‌های انتخاباتی اگر با انگیزه مادی و ریاست طلبی باشد، یک مهلکه و پرتگاه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر نگرانی من برای محاصره اقتصادی و معیشت مردم پس از جنگ تحمیلی نبود، شاید هیچگاه کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شدم. نگرانی‌ها بابت معیشت مردم و اوضاع اقتصادی کشور نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه به شدت افزایش پیدا کرده است.

محسن رضایی در نشست ستاد جهاد توانمندسازی محرومین، گفت: باید از فرصت‌های این ماه برای طلب غفران و رحمت الهی استفاده کنیم. از زحمات عزیزانمان در ستاد جهاد توانمندسازی محرومین صمیمانه تشکر می‌کنم. نتایج تلاش‌ها و خدمات شما نیکوکاران را محرومین جامعه لمس می‌کنند و خداوند پاداش این احسان شما را در ماه ضیافت الهی، دوچندان می‌کند. هر کس می‌خواهد به خدا برسد، باید از مسیر خدمت به مردم و محرومان، حرکت کند. ان شاء الله بتوانیم قلب امام زمان (عج) و رهبر عزیزمان را با فعالیت‌های جهادی شاد کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی محسن رضایی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.