محمدعلی ابطحی گفت: امیدوارم این حس ناامیدی به مشارکت مردم و فعال کردن جامعه تبدیل شود. این آرزوی من است؛ اما گمان من این نیست که چنینی اتفاقی می افتد. معتقد هستم با ریل گذاری هایی که شده سال کم نشاط و کم مشارکت، اما پر فشارتری نسبت به گذشته خواهیم داشت.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، یک فعال سیاسی گفت: آدمی دوست دارد با انتخابات پیش رو، سال سیاست زنده 1400 به سال پر نشاطی به نفع مردم تغییر کند.

محمدعلی ابطحی در پاسخ به این سوال که "از سال 1400 چه انتظاری دارید؟" اظهار کرد: امیدوارم سال 1400، سال مشارکت مردم، سال ایجاد ارتباط مجدد بین حاکمیت و مردم در جهت رشد وتوسعه کشور، سال رسیدن به آرامش در سیاست داخلی و خارجی باشد.

وی ادامه داد: آدمی دوست دارد با انتخابات پیش رو، سال سیاست زنده 1400 به سال پر نشاطی به نفع مردم تغییر کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتظار دارم در سال 1400 یاس و ناامیدی به امید و نشاط تبدیل شود؛ چراکه این نسل جوان حس ناامیدی و بی نشاطی از خود بی نشاطی ضرر آفرین تر است.

وی افزود: امیدوارم این حس ناامیدی به مشارکت مردم و فعال کردن جامعه تبدیل شود. این آرزوی من است؛ اما گمان من این نیست که چنینی اتفاقی می افتد. معتقد هستم با ریل گذاری هایی که شده سال کم نشاط و کم مشارکت، اما پر فشارتری نسبت به گذشته خواهیم داشت. در صورتی این گمان من اشتباه از آب در می آید که موضوعاتی که به عنوان ابراز امیدواری در ابتدا طرح کردم به حقیقت بپیوندد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.