کارگران گفتند: مطالبات ده‌ها نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب اهواز چند ماه است پرداخت نشده و ما در این شرایط سخت کرونایی بارها خواستار پرداخت این مطالبات شده‌ایم.

به گزارش جماران؛ جمعی از کارگران اداره آب و فاضلاب اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن ۲ ماه مزد و عیدی خود، مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.

شماری از کارگران شبکه آب و فاضلاب اهواز، صبح امروز شنبه (۲۳ اسفند ماه) به پرداخت نشدن ۲ ماه حقوق و عیدی خود در آستانه سال جدید معترض شدند.

این کارگران گفتند: مطالبات ده‌ها نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب اهواز چند ماه است پرداخت نشده و ما در این شرایط سخت کرونایی بارها خواستار پرداخت این مطالبات شده‌ایم.

آن‌ها با بیان اینکه جدا از دو ماه معوقات مزدی و عیدی، مطالباتی از ماه‌های فروردین تا تیرماه طلبکاریم در عین حال بیمه اجتماعی ما چندین ماه پرداخت نشده است، در ادامه افزودند: هر ماه به مطالباتمان افزوده می‌شود و در حال حاضر که در آستانه سال جدید قرار داریم هنوز به مشکل ما رسیدگی نشده و در سال‌های اخیر دریافت منظم حقوق به دل‌مان مانده است.

 

80

 

یکی از کارگران معترض گفت: همه کارگران معترض آبفای این شهر و سایر شهرهای استان که تحت مسئولیت یک تا چند شرکت پیمانکاری مشغول کارند، معوقات مزدی طلبکارند. برخی از این کارگران هر روز بعد از ساعت کاری برای امرار معاش و تامین معاش خانوادهایشان دستفروشی و مسافرکشی می‌کنند.

طبق اظهارت وی، شرکت‌های پیمانکاری اهمیتی برای کارگران قائل نیستند و مسئولان اداره آبفای شهرستان و استان نیز برای وصول مطالبات کارگران کاری انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.