مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این پرسش که آیا نیامدن سید ابراهیم رییسی در انتخابات 1400 قطعی است یا نه، تاکید کرد: «هیچ چیز هنوز قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید که چه پیش می‌آید».

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این پرسش که آیا نیامدن سید ابراهیم رئیسی قطعی است یا نه، گفت: «هیچ چیز هنوز قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید که چه پیش می‌آید».

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت در انتخابات پیش رو بیش از آنکه بر فرد خاصی متمرکز باشد بر برنامه‌ها تأکید دارد، از ادامه تلاش‌ها برای به وحدت رسیدن اصولگرایان خبر داد و گفت: احتمال نزدیک‌شدن شورای ائتلاف به شورای وحدت زیاد است و گفت‌وگوها بین این دو مجموعه در جریان است و امیدواریم که در نهایت این دو تشکیلات به وحدت برسند.

 

حضور حجج اسلام و المسلمین انصاری و مصباحی مقدم در جماران

 

وی در خصوص اینکه چه شخصی می‌تواند مورد اجماع باشد، بیان کرد: «طبیعی است فردی موردنظر خواهد بود که آمار و کارنامه خوبی در مدیریت داشته باشد و از طرفی برنامه‌های راهبردی کاملی ارائه دهد زیرا اگر چنین نباشد عملا از اداره مناسب کشور عاجز می‌شود. جامعه روحانیت می‌خواهد در انتخابات سال آینده همه معیارهای لازم را لحاظ کند تا انشالله رئیس‌جمهور آینده، فردی باشد که با برنامه‌ای منسجم به فعالیت بپردازد».

مصباحی‌مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا نیامدن سید ابراهیم رئیسی قطعی است یا نه، گفت: «هیچ چیز هنوز قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید که چه پیش می‌آید».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.