پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

رییس ستاد انتخابات استان تهران خبر داد:

آمادگی صد در صدی برای برگزاری انتخابات در تهران

رییس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان تهران انجام شده است و آمادگی صد در صدی برگزاری انتخابات را داریم.

به گزارش جماران؛ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از آمادگی صد در صدی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان تهران خبر داد.

شکرالله حسن بیگی در آیین بهره برداری و تجهیز کتابخانه خواجه نصیر الدین طوسی در شهرستان بهارستان گفت: کتاب یکی از معجزه‌های پیامبر اسلام است که این نشان از اهمیت والای کتاب است.

وی اظهار داشت: افتتاح کتابخانه و توسعه کتابخوانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

حسن بیگی اذعان داشت: نهاد کتابخانه ها می بایست با استفاده بهینه از فضای مجازی دسترسی علاقمندان به کتاب را تسهیل نماید .

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران دربخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت:تا کنون جلسات متعدد ستاد هماهنگی انتخابات  در استانداری و شهرستان ها برگزار شده است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای  برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان تهران انجام شده است و آمادگی صد در صدی برگزاری انتخابات را داریم.

حسن بیگی با بیان اینکه مشارکت مردم بسیار مهم است، گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و مردم با حضور در انتخابات اینده کشور را تضمین می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران اظهار داشت:  از ماه ها قبل شبکه های معاند و دشمنان نظام به منظور دلسرد نمودن مردم از نظام به دنبال عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند.

وی ادامه داد: مردم بی شک با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از این نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید‌.

حسن بیگی اظهار داشت: بی شک راه برون رفت از مشکلات و تحریم ها حضور و مشارکت فعالانه مردم در انتخابات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.