«اد مارکی» سناتور دموکرات ایالت ماساچوست به همراه ۱۰ سناتور دیگر، با ارائه طرحی از رئیس‌جمهوری آمریکا خواسته‌اند مسیر دیپلماسی را در قبال ایران در پیش گرفته و ایالات متحده را به برجام بازگرداند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست به همراه ۱۰ سناتور دیگر، با ارائه طرحی از رئیس‌جمهوری آمریکا خواسته‌اند مسیر دیپلماسی را در قبال ایران در پیش گرفته و ایالات متحده را به برجام بازگرداند.

«اد مارکی» سناتور دموکرات ایالت ماساچوست به همراه ۱۰ سناتور دیگر، با ارائه طرحی از «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا خواسته‌اند مسیر دیپلماسی را در قبال ایران در پیش گرفته و ایالات متحده را به برجام بازگرداند.

مارکی در پیامی توئیتری نوشت که به همراه ۱۰ سناتور دیگر، بازتعریف طرح دیپلماسی با ایران را بر عهده دارد که در چارچوب آن از تلاش بایدن برای بازگرداندن آمریکا به برجام حمایت شده است.

وی با تکرار برخی ادعاها در خصوص ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که با بایدن در خصوص این‌که برجام مانع دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای می‌شود، اتفاق‌نظر دارد.

این طرح علاوه بر مارکی، توسط «الیزابت وارن»، «برنی سندرز»، «تامی داکورث»، «پاتریک لیهی»، «دایان فینستاین»، «کریس مورفی»، «تامی بالدوین»، «پتی موری»، «کریس وان هولن» و «جف مرکلی» امضا شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.