قالیباف رییس مجلس گفت: اکنون لایحه بودجه را به کمیسیون تلفیق ارجاع می دهیم تا لایحه اصلاح شده مورد بررسی قرار گیرد، کمیسیون تلفیق از امروز بعدازظهر جلسات خود را برگزار کرده و تا جمعه بعدازظهر به اتمام خواهد رسید.

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ آن را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد و اعلام کرد مجلس از روز یک شنبه هفته آینده بررسی جزئیات بودجه را در صحن مجلس آغاز می کند.

محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از زمانی که لایحه بودجه اولیه به مجلس ارائه شده اولین جلسه را با دولت تشکیل داد و بنا شد با تفاهم پیشنهادات در خصوص لایحه بودجه بررسی شود و بنا بود جهت حل مشکلات مردم لایحه با همفکری مجلس و دولت اصلاح شود چرا که لایحه بودجه در حقیقت وضعیت اقتصادی مردم را در طول یک سال رقم می زند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما در بین راه تعامل لازم دولت با مجلس صورت نگرفت و مجلس لایحه را برای اصلاح به دولت بازگرداند خوشبختانه در لایحه ارائه شده ۷ مورد از اصلاحاتی که مد نظر مجلس بود اعمال شد و امروز مجلس با رای بالایی کلیات بودجه را به تصویب رساند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اکنون لایحه بودجه را به کمیسیون تلفیق ارجاع می دهیم تا لایحه اصلاح شده مورد بررسی قرار گیرد، کمیسیون تلفیق از امروز بعدازظهر جلسات خود را برگزار کرده و تا جمعه بعدازظهر به اتمام خواهد رسید. سپس نمایندگان و کمیسیون ها ۴۸ ساعت فرصت دارند پیشنهادات جدید خود را درخصوص لایحه اصلاحی بارگذاری کنند، پیشنهادات قبلی نیز همچنان پابرجاست.

قالیباف اقزود: ان شاءالله در روز یکشنبه آینده مجلس بررسی جزئیات بودجه را آغاز خواهد کرد چرا که فرصت ما بسیار محدود است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.