جواد امام خبر منتشر شده در خصوص تشکیل نخستین جلسه جبهه اصلاح‌طلبان ایران با حضور سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات را تکذیب کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب حضور رئیس دولت اصلاحات در نخستین جلسه نهاد جدید اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان(جبهه اصلاح‌طلبان ایران) را تکذیب کرد.

جواد امام ضمن خبر منتشر شده درخصوص تشکیل نخستین جلسه جبهه اصلاح‌طلبان ایران با حضور سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات، گفت: این خبر صحت ندارد و تنها اعضای جبهه اصلاح‌طلبان ایران در این جلسه حضور خواهند یافت.

وی افزود: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایمنی و فاصله‌‌گذاری اجتماعی تنها اعضای نهاد اجماع‌ساز جدید در این جلسه حضور خواهند داشت و ظرفیت حضور سایر عزیزان وجود ندارد.

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران در پایان با تاکید بر این مساله که هیچ شخصیتی غیر از اعضای جبهه اصلاح‌طلبان در این جلسه حضور نخواهد داشت، تصریح کرد: اساساً از ابتدا هم قرار نبوده که آقای خاتمی در این جلسه حضور یا سخنرانی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر برگزاری نخستین جلسه نهاد اجماع‌ساز در روز یکشنبه (امروز) با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در رسانه‌ها منتشر شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
21 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.