دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان درباره توهین‌هایی که در حاشیه مراسم دیروز به رئیس‌جمهور شده، گفت: توهین به رئیس‌جمهوری که با رأی خود مردم سرکار آمده، حرکتی خلاف شرع و قانون است. نامه‌ای به دادستان می‌فرستیم تا با آن‌ها برخورد جدی صورت گیرد. این حرکت بر خلاف فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری بود.

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام احمد عبداللهی­‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب اظهار داشت: راهپیمایی امروز مردم، باشکوه، با عظمت و وحدت‌آفرین بود و فکر این را نمی‌کردیم که این  حجم از جمعیت در مراسم حضور پیدا کنند، چون این حرکت نوعی حرکت مردمی بود و جز اعلام برنامه از طریق مراجع حاکمیتی، برنامه‌ریزی خاصی برای آن نشده بود و مردم به صورت خودجوش چنین حضور پرشوری را رقم زدند و از آن‌ها به خاطر این قدرشناسی تشکر می­‌کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان درباره توهین‌هایی که در حاشیه مراسم امروز اتفاق افتاده بود، توضیح داد: در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات موجود که باعث گلایه‌مندی مردم شده هیچ جای تردیدی نیست و در جایگاه اختیارات خود پیگیر مطالبات مردم از مسؤولان کشور هستیم اما توهین به رئیس‌جمهوری که با رأی خود مردم سرکار آمده و در حال حاضر هم رئیس‌جمهور قانونی کشور است، حرکتی خلاف شرع و قانون است و با افرادی که این کار را یا به صورت خودسر و یا به­ طور سازمان‌یافته انجام داده‌اند برخورد خواهد شد.

وی افزود: در رابطه با این اتفاق نامه‌ای به دادستان می‌فرستیم و خواستار شناسایی افراد می‌شویم تا با آن‌ها برخورد جدی صورت گیرد؛ این حرکت بر خلاف فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری بود که اشاره کردند فضای توهین باید جمع شود، اگر این توهین به دشمنی باشد که هتاکی می‌کند مشکلی ندارد ولی در این مورد با تمام انتقادهای وارده چنین کاری جایز نیست.

عبداللهی‌نژاد تصریح کرد: برخورد با این افراد باید به روشی انجام بگیرد که در جهت دفاع از حقوق عامه باشد و اگر این کار اتفاق نیفتد باعث ضایع شدن حقوق افرادی می‌شود که امروز با هدف ادای دین به نظام و انقلاب و شهدا در مراسم حضور پیدا کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.