سردار سلامی فرمانده‌کل سپاه تاکید کرد: امروز راهی جز ساختن کشور نداریم، برای بستن دست دشمنان راهی جز ساختن ایران باقی نمانده است و این وظیفه مقدس ما‌ست که نباید لحظه‌ای بیکار باشیم.

به گزارش جماران؛ فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در جبهه‌ها، دشمنان را سرگردان کرده‌ایم گفت: دشمنان همیشه در حال فرار و عقب‌نشینی هستند‌ و با تلاشمان پشت دشمن را به خاک مالید‌ه‌ایم.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در اردبیل با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در کشور در 42 سال گذشته اظهار داشت:‌ دشمنان تحمل پیشرفت ملت ایران را ندارند و سربلندی مردم کشورمان را نمی‌پسندند و از برافروختن شعله‌های نور امید نگرانند چون که می‌خواهند مردم را ناامید و مایوس کنند.

وی افزود: این داستان چهل و دو سال است که ادامه دارد و ما هم همه جا ایستاده و تمامی راه‌ها را بسته‌ایم، خودمان ساخته‌ایم و به همین خاطر است که دشمنان از قوی شدن ما نگرانند، آری همین طور است، دشمنان از ایران قوی، ایران پیشرفته، ایران در رفاه، ایران عزیز، ایران مومن، ایران پاک و وارسته، ایران سربلند و مقاوم هراس دارند و آن را نمی‌پسندند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در مقابل، دشمنان‌ ایران وابسته، ایران نیازمند، ایران تسلیم شده و تسخیر شده را می‌خواهند، کار شما عزیزان، کاری جهادی‌وار در همین میدان است؛ درست در مرکز میدان جنگ هستیم و سنگرهای کار و تلاش امروز خط مقدم جنگ در برابر استکبار است.

سردار سلامی بیان کرد: تا امروز ما با تلاش جهادی خود دشمنان را شکسته‌ایم، افسرده کرد‌ه‌ایم و آنان را پژمرداندیم؛ به خدا این گونه است، برای همین من افتخار می‌کنم دست شما را ببوسم این برای دلخوش کردن نیست، ریا نیست، من خود تا 20 سالگی کارگر بودم و هم کارگرزاده و امروز با افتخار سرباز خاک پای مردمان این وطن و مردم این سرزمین هستم.

وی اظهار کرد: هم ‌اکنون ما با هم در یک سنگریم، ما در جبهه‌ها، دشمنان را سرگردان کرده‌ایم، دشمنان همیشه در حال فرار و عقب‌نشینی هستند، ما با تلاشمان پشت دشمن را به خاک مالید‌ه‌ایم و با عنایت خداوند، شهدای والامقام کشورمان و زنان صبور و فداکار به روزهای خوش رسیده‌ایم.

سردار سلامی ادامه داد: توفیق در سختی‌ها و آسایش در دل سختی‌ها‌ست و این سخت طبق فرموده خداوند در قرآن کریم است، امروز راهی جز ساختن کشور نداریم، برای بستن دست دشمنان راهی جز ساختن ایران باقی نمانده است و این وظیفه مقدس ما‌ست که نباید لحظه‌ای بیکار باشیم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما دشمن فقر و محرومیت‌ هستیم و در تلاشیم آن را نابود کنیم تا مردم راحت زندگی کنند و دشمنان را ذلیل کنیم که این یک اولویت مهم برای ماست.

سردار سلامی افزود: شما با هم پیش می‌روید، شما در تحریم کار می‌کنید، در محاصره کار می‌کنید، این تلاش‌های بزرگ روزگاری به دست خارجی‌ها انجام می‌شد اما امروز به دست شما انجام می‌شود، تولید می‌شود، حرکت می‌کند، ساخته می‌شود، موفق می‌شود کشور به جلو حرکت می‌کند و این راه ماست.

وی اظهار کرد: من صمیمانه از تلاش تمامی برادران تشکر می‌کنم و آرزومندم از این دست پروژه‌ها و بزرگتر از آن‌ها که در جای جای کشورمان در حال شکل‌گیری است به صورت فراوان ادامه یابد، چرا که کشورمان هم قدرتمند است و هم ثروتمند و است و هم بزرگ است و هوشمند و ما همیشه چیز برای پیشرفت و خودکفایی و تسلط بر کشور حرکت می‌کنیم و مردم نقاش خودکفایی کشور هستند و ما به شما افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.