با نگاه به گزینه‌های سوال جدید نظرسنجی صداوسیما متوجه می‌شویم به رغم انتقادات زیاد علیه اتهامی که علیه رییس جمهور مطرح شد، نه تنها شرمندگی در مدیران صداو سیما وجود ندارد بلکه ظاهرا طلبکار هم شده‌اند!

به گزارش جماران؛ صدا و سیما پس از آنکه حاضر نشد عذرخواهی عسکری از روحانی را بابت اهانتی که به رییس‌جمهور شد، پخش کند؛ اقدام به برگزاری نظرسنجی‌ کرد که نشان میدهد نگاه گردانندگان صداوسیما به اهانت صورت گرفته نسبت به شخص دوم کشور چیست!

شبکه خبر که هر روز اقدام به برگزاری نظرسنجی می‌کند، در سوالی از مخاطبان خود پرسیده است: «به نظر شما اگر در یک برنامه زنده رادیویی یا تلویزیونی،مهمان خارج از عرف و ادب، در "چارچوب نقد سالم" صحبت کرد، مسئولان برنامه باید چه کار کنند؟»

با نگاه به گزینه‌های این سوال متوجه می‌شویم به رغم انتقادات زیاد علیه اتهامی که علیه رییس جمهور مطرح شد، نه تنها شرمندگی در مدیران صداو سیما وجود ندارد بلکه ظاهرا طلبکار هم شده‌اند! 

عسکری رییس صداوسیما بعد از انتقادات شدیدی که علیه این اظهارات شد، از روحانی عذرخواهی کرد اما همین عذر خواهی در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون،  بایکوت شده و پخش نشد!/ جهان مانا

 

photo_2021-01-30_18-04-30

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • ناشناس

    نظرسازی درست است نه نظرسنجی.

    پاسخ
    • Arian

      جالب اینه که وقتی مهمان یکی از برنامه ها کلمه ی رقص رو به زبون میاره اونجا مسئولیت حرفاش به گردن مجری بیچاره هست اما در این مورد نه،یا للعجب

  • محمد

    شما چرا اینقدر روی این موضوع مانور می دهید واجازه نمی دهید نقد در جامعه شگل بگبرد

    پاسخ
  • از سار کاشان

    صدا و سیما به اخلاق و جامعه ضربه زد نه فقط به رییس جمهور

    پاسخ