مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق از هلاکت ابو یاسر العیساوی، نائب خلیفه خودخوانده داعش و والی عراق خبر داد.

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، نخست وزیر عراق از هلاکت یک سرکرده ارشد داعش موسوم به نائب خلیفه خودخوانده داعش و والی عراق در این گروهک تروریستی خبر داد.

نخست وزیر عراق از کشته شدن والی عراق در گروهک تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، «مصطفی الکاظمی» در صفحه کاربری خود در توییتر گفت: «ملت عراق اگر قولی بدهد عمل می‌کند، ما باندهای تروریستی داعش را به پاسخی ویرانگر و زلزله‌افکن تهدید کرده‌ایم.»

نخست وزیر عراق افزود: «این پاسخ از سوی دلاورمردان ما و با از بین بردن یاسر العیساوی سرکرده گروهک شرارت طی یک عملیات اطلاعاتی منحصر به فرد انجام شد، کسی که به او  جانشین خلیفه و والی عراق در گروهک تروریستی داعش گفته می‌شد.»

در پی دو حمله تروریستی پنجشنبه گذشته در بازاری در مرکز بغداد، نخست وزیر عراق تاکید کرد که داعش باید منتظر ضربه‌ای باشد که لرزه بر اندام آن اندازد.

«عبدالوهاب الساعدی» رئیس سازمان مبارزه با تروریسم عراق نیز گفت که این سرکرده ارشد داعش در چارچوب عملیات در منطقه وادی الشای در جنوب کرکوک، کشته شد.

او تاکید کرد: «سازمان مبارزه با تروریسم به قول خود به شهدای میدان الطیران بغداد پایبند است و عملیات انتقام خون شهدا ادامه دارد و تا نابودی مابقی عناصر داعش هرگز متوقف نخواهد شد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.